AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
253.294

Akta er för denna m3 e46 skruvad..

Sida 34 av 36
Nya köparen säljer ju bilen för 275 000 och med full historik...
Bendt bil antagligen gjort samma sak som ECO motor gjorde... skrivit den på en bekannt och försöker sälja privat!
Fr
1
Freja
M3 cupe-02
Vi var nära på köpa denna bil i januari och som leronira sa säljaren sa inget till oss om att bilen skulle va skruvad....

Vi mailade även in till BMW sverige där även de bekräftade att bentbil vet om detta och att de litade på sin återförsäljare :S

Priset vi skulle få denna bilen för va 225 tusen.
ke
7
kevin29se
bmw m3 -2004
jag har ringt till tyskland och allt som sitter i service boken stämmer.så ni kan sluta o pråta skit om bilen ckd 438.
fk
90
fkon
M3 Coupé SMG II -02
Troll.
ke
7
kevin29se
bmw m3 -2004
jag ringde på bengt bil . de har kollat mättaren akså.de är autoriserad BMW verkstad.allt stämer.
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Kevin!

har du läst igenom hela tråden?
ke
7
kevin29se
bmw m3 -2004
det är jag som har köpt bilen.men jag saljer inte bilen för att den är skruvad.den som vill köpa bilen skulle komma och titta på den .inte läsa vad ni skriver här.det är bara skit.det är inget fel på bilen.kan inte tänka mig att de som vill köpa bilen trur på vad ni skriver her.ni få komma och provkora bilen kolla på alla paperna .jag ska få från tyskland bevis på allt dokumentation som tillkomer till bilen.varenda gång när den har varit på verkstad.jag gör detta bara för att bevisa att ni har fel.ni som skriver skit....
leronira
Som sagts tidigare, jag och freja var halv dag från att köpa denna bil men hittade detta forum som tur är.

Jag har haft kontakt med både Bendt Bil samt BMW sverige, dom vet båda om att bilen är skruvad och har erkännt detta per mai.
fk
90
fkon
M3 Coupé SMG II -02
Det är ju ett troll, nappa inte. Garanterat en forumveteran som reggat sig som ny användare och försöker trigga er.
Det är Mr. Olimpic... haha
Jag funderade också på att köpa denna bil!
Seriously... det finns ingen tvekan om att denna bil är skruvad, jag har personligen pratat med BMW i Tyskland, BMW i Göteborg samt bilprovningen... DENNA BIL ÄR SKRUVAD!
Bevis finns på sida 13 i denna tråd!
kevin29se du ljuger!!!... du kan inte motargumentera något som är bevisat svart på vitt!
Lägg ner!!

Visa användare
ProPro-medlem
627
CTech
Alpina B5-2006 #033
BMW 750ial -90
BMWCS#7034
Hämtar cola och popcorn och sätter mig bekvämt vid datorn, det här kan bli underhållande. :-D

BMW 4 Life
ke
7
kevin29se
bmw m3 -2004
ni kan ringa till tyskland på Kfz Fahn.ni som har sagt att ni kunde inte få tag på de.tel nr är 00498442955237.adresen är Rohrbach 85296.Waal 36 a.jag kommer med mera paper till er nästa vecka .akså från autohaus hoffmann.
mvh kevin.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Jaha, då var det dags igen då.

-------
//Lövet
Lo
506
LotecM3
M5 F10 2012 *Akrapovic evolution*
Porsche 911 Biturbo RS
E30s62 *mtech2*

Bara jämföra stavning och meningsbyggnad för att förstå detta :=)

Hahaha...Jag har pratat med båda!! Vafan hjälper det... bilen skruvades ju inte i Tyskland... bilen skruvades i samband med importen till Sverige.
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
CTech:

Du har börjat för tidigt med fredagsmysen :) men jag håller med dig angående att det här kan bli underhållande.

BMW M-POWER
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Då får det bli fredagsölen här ikväll. ;)

GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
stooges:

Skål :)

BMW M-POWER
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
HAHA.. in i dimman ;)

Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Själv sitter jag med en flaska Aberlour a´bunadh (60,5%) aaahh... =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.