|
Sida 33 av 36
|
|
|---|---|
| Kan det vara denna som är ute igen??? Länk | |
|
Mycket möjligt. Det var en 04a med svart inredning. Reg.nr finns väl här i tråden om jag inte minns helt fel. Annars kanske Richard eller Camilla vet?:) |
|
| HAHA:) | |
Djuro |
Jo det är förmodligen den. Första trafikdatum i Sverige är samma..... 2009-11-10 |
| Den svarta på powerbörsen, har den ok historik? | |
| Ja det där är samma bil, har för mig att den heter CKD nånting, står i tråden :) | |
| CKD 438 heter den, det lär vara samma bil, utrustning, miltal, ort där den säljs är samma. Även nya vinterdäck på fälg, va de på den bendt bil sålde . Någon som ringt och pratat med säljaren ? | |
|
Skrev och frågade lite om bilen, främst vad som gjorde bilen unik. Typ om det var en individual eller något i den stilen. Fick följande svar: "nej .den är inte individual.men det är inte så många som har gåt bara 6000 mil....padlar....den fugerar perfect.aldrig trimad.och går som en racket.he he.tyvär muste jag flytta med jobbet till norlland. mvh sorin" |
|
| Låter ju som Richard också! "gåt", "padlar" m.m. | |
| Det går utmärkt att köra bil även i NORLLAND:) | |
| Mailade och frågade och det är CKD 438. Det är bara att hoppas att den här tråden hamnar högt i Google-sökning så att ev intressenter som inte hänger här hittar informationen | |
|
Så den bilen CKD438 är alltså verifierat att den blivit skruvad eller? //Anders |
|
| Amullo. Läs genom tråden...om du orkar=)..kommer inte ihåg var det står¨men det är verifierat tidigare i tråden | |
|
"...går som en racket".... Underbart!! :-D |
|
| hahaha | |
|
BMW 54.. Jo, jag har läst igenom tråden och Berndts bil verkar ju ha verifierat en del av detta, men jag kan faktikt inte hitta ett inlägg där det står klart och tydligt att det är SUPERklart.. Det finns ju däremot en del motsägelsefulla poster.. Men informationen som syftas på i första posten har jag inte lyckats hitta. //Anders |
|
|
@amullo - du har tydligen inte läst mitt inlägg på sida 13 _______________________________________________________ HÄR ÄR SVARET ALLA VÄNTAT PÅ!!! Jag har under dagen kontaktat Autohaus Hoffman i Pfaffenhofen, Hoffman har enligt service boken haft bilen inne den 24/10-05 för oljeservice. Bilen har då enligt service boken rullat 24 967 km – detta är dockganska ointressant. Efter oljeservicen har den enligt serviceboken fått inspektion 1 på KFZ Fahn, denna verkstaden har jag inte fått tag på… detta är också mindre intressant… MEN, det som är intressant är, att Hoffman hade bilen inne till reparation den 16/2-08 då hade bilen gått 50 614 km!!! Jag har bifogat tre bilder – lägg märke till att chassinummer stämmer: Tack till Dela för hjälp med hosting av bilderna!!! Bild 1. Är från mailet jag fått från Hoffman, som visar datum för reparation, chassi nr. samt, mätarställning den 16/2-08. [LÄNK] Bild 2. Visar besiktningsprotokollet (inkl.chassinummer) från bilprovningen som ECO motor har skickat till mig. [LÄNK] Bild 3. Visar Eco motors annons från bytbil.com, annonsen där mätarställningen enligt dem är 4 800 mil. [LÄNK] Detta visar inte hur långt bilen är skruvad, men det bevisar att bilen ÂR SKRUVAD!!! Nu borde det inte finnas någon tvivel över huvud taget, alla bevis är samlade på ett ställe. Om det är jag som är Rony eller ej får ni själva avgöra, men i grund och botten spelar det ingen roll. Här har ni beviset på att ECO-motor är ett fuskföretag. Enjoy! ____________________________________________ |
|
|
Måste missat den.. :) Tack för påpekandet! //Anders |
|
|
Puh, har läst hela tråden nu. Skönt att skojare tas på bar gärning, men Bendt Bil kom tydligen undan med att sälja, dvs någon har blivit lurad. Har någon polisanmälan gjorts mot någon av firmorna? Vad har hänt där isf? |
|
| Det kan ju också vara så att Bendt Bil har upplyst köparen om situationen och att slutpriset har blivit därefter. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.