|
Sida 30 av 36
|
|
|---|---|
| Jag tror det är Mr.Olympic som kör den... ;) | |
| Dom skriver 19900 för att få fler sök träffar. Få med dom som söker på mindre än 20k mil. Sen om hur seriöst det är får vara oskrivet. | |
|
Vilket reg.nr var det på den skruvade? Det ligger en ute nu som nog kan vara den bilen? Om inte så får ni radera mitt inlägg direkt! |
|
|
Lägg upp en länk, så kan jag dubbelkolla. Jag har riktigt mkt info på den skruvade. |
|
| Länkar inte, tänker inte förstöra ryktet för bilen om det nu inte är den men det finns inte många svarta lågmilade ute som är nyimporterade :) | |
|
Det är den.... REG NR. CKD 438 Här är länk - Länk KÖP INTE DENNA BILEN, DEN ÄR SKRUVAD! |
|
| Då hade jag rätt :) | |
|
Yep... trist! Jag har anmält annonsen på blocket! Hoppas inte säljaren är ovetande om att den är skruvad. Men det är nog Mr Olimpic som säljer... ;) |
|
| Hur långt har den gått eg? | |
|
Svårt att säga... men enligt BMW i tyskland hade den 8/2-08 gått 50 614 km |
|
| ok men då kan den ju teoretiskt ha gått 57500km som annonsen säger, låter dock orimligt. | |
| Slitenratt5750mil. | |
|
Den var till salu för ett år sedan av ECO motor i GBG, då stod det i annoncen att den gått 4 800 mil... men BMW i tyskland hade registrerat 50 614 km i 08... så i princip kan den ju ha gått 20 000 mil då någon fifflat med mätaren på den. |
|
| Aha då förstår jag, hoppas spekulanterna på denna bil hittar hit. | |
| Haha, lever denna tråden? :D | |
| Ha-ha, denna höjdartråd lever vidare. Trevlig läsning önskas till den som är ny läsare. | |
| Hoppas inte nån stackars sate köper denna bil och blir lurad :/ | |
|
Då är man ägare!!! skoja :) |
|
|
Jäklar vilken tråd!! Kul att läsa igenom denna faktiskt, tog lite av min arbetslösa tid ;D men men. Sånt här blir man lite mörkrädd av, skulle hjälpa min flickvän att köpa bil och hittade en fin bil, rätt gammal och små skavanker. Tittar bland papperna och ser på besiktnings papperna att bilen blivit skruvat, Papperna som ägaren gav till mig, när han stod framför mig!! Som sagt mörkrädd, ska springa ner till min Bmw nu och kolla igenom papperna! ;D;D RWD FTW |
|
|
Eco Motor... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.