|
Sida 23 av 36
|
|
|---|---|
|
Varför avsluta tråden? Jag väntar spänt på Ronys dokumentation som visar 8000 mil backning. Personligen tror jag aldrig vi kommer vi se detta då jag tror Rony drog en rövare och hade sen lite "tur" att bilen verkligen var skruvad. Kommentar Rony? Jag är också intresserad av hur detta kommer hanteras av ECO motor. Var tar bilen vägen? Kommer dribblandet med annonser fortsätta. Intressant också att se utvecklingen på Rejta. Fanns endast ett omdöme förra veckan. Onekligen två läger, betyg 1 eller 5 beroende på vad man har för intressen. |
|
|
Denna tråd har haft hyfsat bra underhållningsvärde, har haft en hel del goda skratt när man läst här :-D Och allvarligt, det där med bankade mätare är nog mer förekommande än man kanske tror Bara jag som undrar varför tråden låses ibland och sedan öppnas igen (?) Mvh Ferenc |
|
|
Tycker också att trådskaparen borde presentera sina fakta! ______ |
|
|
Det här är både den mest underhållande tråden på länge, OCH den mest informativa. Jag har fått många goda skratt av alla bisarra påhittade figurer som skapats för att förvirra och missleda. Det roligaste är att vissa tycks tro att folk inte ser igenom deras lögner, när det i själva verket bara blir ännu värre och mer pinsamt för dom själva. Men det är väl typiskt för oärliga. Att det ska vara så svårt att tala sanning? |
|
| Tycker Rony's dokument på 8000 mil känns ganska ointressant. Bilen är skruvad. Om det är 2000 mil eller 15000 mil är för mig helt ointressant. Bilen är för alltid smittad. Ecomotor med Barry i spetsen bör inte hålla på med bilaffärer, så enkelt är det. | |
|
Just i detta fallet med ecomotors M3 så kan det vara ointressant, eftersom bilen bevisligen är skruvad. MEN, för en egen företagare eller en privatperson som vill sälja sin bil är det ju en mardröm om någon av olika anledningar (missnöje, konkurrens, vad-som-helst) startar en sån här tråd för att förstöra, eller drar fel slutsatser utan bevis. ______ |
|
|
Om en firmas rykte förstörs eller inte beror helt på hur de agerar när de får reda på att bilen är skruvad. Beter man sig som eco motor så förtjänar man förstört rykte. Hade de haft rent samvete och sakligt bemött tråden och själva egagerat sig att ta reda på bilens bakgrund så hade ryktet kunnat stärkas istället för försämras. Det är inte reklamationer som förstör ett företags anseende utan sättet de hanterar reklamationen på samt hur de agerar att den inte ska återkomma. **BMW-ägare i 29 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Hade ag fått byta den M3:an jämt med min gammla Volvo 245:a så hade jag gjort det. Men jag skulle aldrig köpa den SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Men då vill jag ha 3 tusen emellan med. Min har ju bara gått 31tusen mil. och aldrig som taxi SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Mats, visst har du rätt. Men om vi backar bandet till Ronys första inlägg så hävdar han att bilen är backad 8000mil och att han kan bevisa det. Om det är som jag tror att han inte har något att komma med tycker jag anklagelsen är ganska allvarlig då det vid den tiden inte var känt att bilen var skruvad. Tänk om det hade handlat om en seriös firma och bilen var ärlig. En sån här tråd kan kosta en firma ganska mycket. Precis som weeman skriver är det en mardöm för en firma eller en privat person att bli oskyldigt uthängd. Jag försöker inte försvara ECO utan vill bara generellt påpeka allvaret i en anklagelse utan belägg. Senare visade ju Svenrik att att bilen inte var ärlig och ECOmotor har inte gjort mycket för att bättra på sitt rykte i tråden men det är en annan sak. |
|
|
budda80 Så du hade inte köpt den för 50000? Förmodligen inte. För du har inte de pengarna. Varför ska man sitta o skriva massa skit? |
|
|
Domännamnet "skruvad.nu" verkar vara ledig så kanske skapa en fin lista på bilar med bilder och fakta. Då kan man snabbt göra en sökning för att se om ens drömbil finns listad där eller inte. Vattentäta bevis så klart (om det finns sådana) annars kan konsekvenserna bli tråkiga Mvh/Rolle |
|
|
Hade jag inte varit arbetslös så hade jag ju kunnat tänka mig att köpa den för 50000 kanske SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Nä precis du kan inte köpa den. Det är anledningen till att du inte köper den. Inte att den är skruvad.. Håller med björnB, ecomotor är klåpare som hanterat detta så dåligt. Men vore kul att se ronys "bevis" |
|
| Ja nu har det spridit sig ner till Götet, inte bra för Eco. | |
|
Även om jag hade haft råd att köpa den så hade jag inte gjort det. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Budda skrev: "Hade jag inte varit arbetslös så hade jag ju kunnat tänka mig att köpa den för 50000 kanske" Sedan skrev budda igen: "Även om jag hade haft råd att köpa den så hade jag inte gjort det." Skriver inte mer om det. Bara massa skitsnack ändå |
|
|
Läs gärna om det nya smittade objekt, en 530 som är skruvad 8000mil! Ligger på "samtliga bilar" Less is More |
|
|
andreas_r: hittar ingen info om någn skruvad 530? ___ //Ulf |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.