|
Sida 21 av 36
|
|
|---|---|
|
Vi har tvingats radera några inlägg i denna diskussion som varit pajkastning eller brutit mot reglerna. Vi vill be alla som skriver här att hålla sig till ämnet och undvika personangrepp. Mvh Moderatorer, AutoPower.se Forumregler: Länk |
|
|
Är det här en av Autopowers snabbast växande trådar? 21 sidor på ungefär en vecka måste väl ses som ganska bra? Mvh Johan |
|
|
Hehe, ja det är ganska imponerande. mvh/ Anders |
|
|
För alla ECOMOTOR-fans inte minst mig själv, rekommenderar jag starkt att bli medlem på följande sida: Länk BMW CS #1812 |
|
| haha snygga bilder på facebook:D | |
|
Hej på er allihoppa. Så där ja.. hundra tals inlägg... ojdå... roligt.. Jag är ganska säker på att efter det här inlägget så kryddar jag på tråden och den ska fortsätta och bli ännu längre, men iaf Jag har tyvärr inte hunnit läsa alla inlägg här sedan sista gången jag va inloggad, för det har kommit alldeles för många. Men slumpmässigt så läste jag ett antal iaf. Bevisen som nån av er har lagt upp här kan vem som helst lägga upp, med olika nummer, siffror och namn osv.... hoppas att de som tänker polisanmäla oss inte använder detta för då gör han bara bort sig. eller? har jag fel?? Tyvärr så har vi konkurrenter som är mindre trevliga mot oss och det enklaste vägen för att förnedra oss är att skriva på olika siter eller skicka otrevliga mail. Men tyvärr så måste man ta det, och kämpa vidare. Vi har absolut ingenting emot vår konkurrenter, och tvärtom, konkurrenter måste finnas föratt man ska synas, det här är ett exempel. Syftar mest på s.k. RONY (trådskaparen) som är lätt att gissa vem det är. Ni vill ha ett svar här och avsluta tråden så skall ni få det av mig snart. Först vill jag veta en sak: RONY alltså trådskaparen påstod ibörjan att hans vän på BMW i tyskland hade document på vår M3.a som skulle faxas snarast i Måndagens och det skulle visa sig att bilen hade gått 12000mil. eller ? har jag fel?? så vad hände med faxen då? :) Nu gällande M3 SMG -04 som ägs av oss: Bilen är en f.d. taxibil och har rullat 40000mil. alltså fyrtiotusen mil. miltalen står fel i annonsen. Så här lägger det till. Är alla nöjda nu? Nu har ni alla fått svar. Hoppas att ni snart hittar på en roligare ämne här på AP och lägga er tid på. ECOMOTOR Sweden AB är ett seriöst bilfirma. gör allt för ett gott rykte och vårt största MÅL är nöjda kunder. Ett råd ifrån oss (Ärlighet varar längst) MVH /Barry Sorian (ECOMOTOR SWEDEN AB) |
|
| Hahahaha...Nu orkar jag inte mer. Detta är en sanslös tråd! =) | |
| En M3 Taxi. det är inte alla dagar i veckan man får höra talas om en sån inte, haha :) lustigkurre där | |
|
Att inte kunna hitta en bättre bortförklaring än att M3:an rullat som taxi är så oerhört löjeväckande att det helt saknar motstycke. 40.000 mil har den absolut inte rullat i det skick som framgått av bilderna. BMW CS #1812 |
|
| Och 40,000 mil. och ändå skulle ni begära så mycket för den? har ni skrivit en 0:a för mycket på priset då eller :) | |
|
Man blir fullständigt mörkrädd när man inser vilka skojare till människor det finns! BMW CS #1812 |
|
| Jaha, så nu finns bilen fortfarande kvar i deras ägo? Var den inte såld för några dagar sen? | |
|
Haha vilka mytomaner på eco & co :) Var inte bilen såld som sagt :D ______ |
|
|
haha. ECOmotor vilket skämt till företag. Bilen var såld, inget mätarfiffel, Och nu verkar dom tydligen vara helt medvetna om att det är en "taxibil" som gått 40000 mil.. Snälla ECOmotor. VAD HÅLLER NI PÅ MED? har aldrig varit med om någon så oseriös bilfirma. Kan ni inte göra alla en tjänst och bara lägga ner? Tydligen så kan SASAS bilar göra detsamma efter det man hört om dom :) Så slå era påsar ihop och lägg ner tillsammans och starta typ Bröderna Fusk´s Taxi :) |
|
|
Om jag förstår rätt så har ECO motor köpt tillbaka m3an samt använt den som taxi :) I så fall så stämmer ju allt med bevisen, samt det ni sa tidigare om att bilen var såld. Tyskimport av mindre firmor brukar jag inte köpa bilar ifrån direkt. ECOmotor styrker bara det jag tidigare trodde om liknande företag. Bra jobbat grabbar, med alla bevis osv. |
|
|
hehehe, vissa av er här är så korkade så att ni går på vad som än sägs här.. inte så konstigt att ni blir lurade av andra.. och dessutom tror på vad allt som skrivs här.... hehe .. mår ni verkligen bra?? Om ni är så duktiga och lista ut bilskojare här så varför undrar ni inte över vår 735.a med 16100mil som såldes häromdagen, också importrad samtidigt som M3.an, många enkla frågor kring detta.. varför va inte den skruvad?? Bilen va pedantskött och kunde lika gärna ha gått mycket lägre än så? varför inte skruva ner den då? om ni nu påstår att vi är oseriösa.. hallå väx upp .. det här beteendet ni har här leder er inte någonsnats i livet.... Det här är min sista inlägg här, tänker inte lägga min tid på sådana barnungar som sitter här och drömmer om BMW bilar. (vissa av Er) MVH /ECOMOTOR |
|
|
Grabbar det han Berry ECCOMOTOR vill förmedla i sitt förra inlägg är att det spelar inte någon större roll vad ni än skriver här för han förlorar inga kunder pga av denna tråd ändå. Så skriv på ni om ni inte har nått annat att göra. Så förståd jag inlägget. Jag är helt neutral. |
|
|
Länk Länk! fortfarande samma mil i Annonsera ! "saxat från annonsen "Komplett ifylld servicebok" Eller rättare sagt, Vi kan komma behöva komplettera serviceboken !!!! eller så här, behöver ni komplettera med fler sidor kan vi självklart ordna detta !! |
|
|
Du verkar ju inte vara smartare än att förstå lite ironi. Vem vet, ni kanske har backat eran fina 735a ifrån 20,000mil+? Du bör kolla på ditt egna beteende innan du kallar en massa personer för barnungar. Du äger ett företag som skall vara ett "seriöst och ärligt" företag och beter dig så arrogant och barnsligt på ett av Sveriges största bilforum. Jag hoppas för din räkning att det var ditt sista inlägg, för du kan nog inte göra bort dig eller ditt företag mer än såhär. |
|
| En av de bästa trådarna någonsin på AP. Mycket högt underhållningsvärde på denna tråd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.