AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
253.268

Akta er för denna m3 e46 skruvad..

Sida 2 av 36
Ska fixa en kopia på det Mr ecoskojare... jag jobbar själv på bmw och har väldigt bra kontakter i tyskland. dessutom får du kalla det gratis jobb om du vill och det va för min vän`s skull inte för er bilskojare... Ja man kanske behöver ha några speciella glasögon för o se reg nr på bilderna... vad vet jag. vad säger ni autopower medlemmar ser ni reg nr ?
74
415
740 power
M5 E60 2007
335i E90 2007
320d E91 2011
520 F11 M
Inget reg nr syns på den senaste annonsen.
Syntes på första annonsen ,, men dom kanske har köpt en kamera som plockar bort reg nr automatiskt...

Sen måste Mr ecomotor skicka reg nr igen för att jag ska ta fram uppgifter om bilen igen då jag inte har det i huvudet.
74
415
740 power
M5 E60 2007
335i E90 2007
320d E91 2011
520 F11 M
Mkt intressant om han ger dig reg nr med tanke på att bilen är såld som han säger!
Finns säker någon här på forumet som har reg nr sparat?
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
konsument makten är stor, det finns inte utrymme för några skojare som vill försöka ge sken av att driva en seriös bilfirma. Har man inte rent mjöl i påsen är det bara att hänga ut dessa människor offentligt.
Jag har har lärt mig att vara ärlig och har inte mycket till övers för personer som försöker lura andra människor. Men kan man bevisa att att det finns en seriös och ärlig firma så ska man givetvis ha upprättelse.

//Stefan
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Denna tråd vill jag gärna se fortsättningen på.

- Noterar i förbigående att bolaget är tämligen nystartat, någon bokföring har ännu inte getts in.
- Registreringsnumret saknas, jag hittar det inte.
- Bolagets hemsida är ännu inte klar (det går inte att se hur många bilar som finns i lager).
- Huvudägaren (Barry Bahram S) driver bolaget med sin bror och han har även en taxifirma vid sidan av Ecomotor.
- Företaget har diskuterats i en annan tråd här på AP. Då gällde det en importerad M5:a.

Länk

EC
8
ECOMOTOR Sweden AB
M3, 735, 530, 325, mm
Rony: Det va en massa information som du kunnde om bilen helt utantill, för en stund sedan men det viktiga av allt alltså reg.numret glömde du plötsligt??? oj då, du har jo det dina papper(bevis) eller hur. chassinumret måste du hitta åtminståne nånstans på dina papper, eller hur? iaf. jag har personligen ingenting emot dig, önskar dig lycka till i fortsättningen, du har mycket mer att lära. MVH/(ECOMOTOR)

74
415
740 power
M5 E60 2007
335i E90 2007
320d E91 2011
520 F11 M
Ecomotor...kan inte du lämna ut reg nr så reder vi ut denna såpa...?
EC
8
ECOMOTOR Sweden AB
M3, 735, 530, 325, mm
Bilen är såld som sagt, behöver ej lämna ut regnr på någon annans bil här.

74
415
740 power
M5 E60 2007
335i E90 2007
320d E91 2011
520 F11 M
Hmmm tänker mest för att rentvå erat rykte!???
Inte funderat på att radera annonsen om den är såld?

Hur bemöter ni Ronys argument om att bilen är skruvad? Om han nu får tag på doku och det visar sig vara sant?

Varför tar ni som bilhandlare bort reg.numret i andra annonsen?

Får väl gratulera till försäljning och skulle det vara så att bilen faktiskt är skruvad så hoppas jag att köparen får reda på det.
Og
73
Ogry
Ingen BMW för tillfället
Woohoo ! Det här va lite rolig Fredagsläsning. Se till att få fram regnr och kör på bara. !!
Ecomotor: Första annonsen du la ut fanns reg nr med på... när jag sedan kollade med en vän i tyskland som jobbar på bmw och såg att den va skruvad då den inte var intresant för min polare längre så slänge vi lappen med reg nr på... Men om du nu är så säker på att bilen ëndast har rullat "4800"Mil kan du vell ge reg nr bara för och bevisa för din och ditt företags skull att bilen inte är skruvad eller har jag fel ? Jag menar det är ju bara posetivt för ecomotor om jag nu "ljuger" eller hur ?
Jag har aldrig nämt att jag har papper på det ,, men sa att jag kan fixa det. Du får se till och läsa lite mer noggrant .. det är ju viktgt o kunna det specillt när man jobbar med bilar och ska kolla igenom bilens papper !!!
Jätteenkelt egentligen. Är Ecomotor en seriös firma så står M3an på dem. Man ringer då bara transportstyrelsen och ber dem faxa reg nr på de bilar firman ägt den senaste månaden. Det är allmänna uppgifter. Då får man reg nr samt chassinummer & sedan är denna fråga löst, till fördel eller nackdel för herr Sorian Barry Bahram på Ecomotor AB.
Mvh
L3
323
L33t
Bmw M3 -89
Bmw M3 -01
CKD438 ser det ut att vara Länk

Hittade bilden på bytbil Länk

Chassinummer: WBSBL91090JP88797
Reg nr: CKD438

Då väntar vi på resultatet. Är Herr Bahram en hederlig ärlig bilhandlare eller har han inte full koll på historiken på sina bilar.
74
415
740 power
M5 E60 2007
335i E90 2007
320d E91 2011
520 F11 M
Mkt intressant,blir spännande att se hur detta slutar!
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Säger varken bu eller bä om mätarfiffel då jag inte har all info framför mig.
Men Annonsen kom ut 29oktober. Idag är det 31 och dagen har precis börjat. Skulle denna bil vara såld en dag efter annonsen kom ut?
Varför sätter man ut annons på en såld bil?
Varför tar man inte bort annonsen när bilen är såld?

Nu är detta knappast unikt för mindre företag, även större, mer etablerade auktoriserade försäljare arbetar så..
sk
323
skåne
F07 530d GT -10
OBS! Regnumret står vad jag kan se på sista raden i annonsen!

Lars Franzén
BMW CS #6275
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.