AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
253.296

Akta er för denna m3 e46 skruvad..

Sida 18 av 36
an
316
andreas_r
BMW 320I Touring M-Sport -03 Titansilver
Så här skriver jag till blocket.se

"Bilen har uppdagats mätarskruvad! Vi har under en tid diskuterat denna bilen och ECO motor på autopower.se och då har det med bevis att bilen varit mätarskruvad. På autopower.se går man in på "forum" "M3 m,m" och där finns ett inlägg som heter "Akta er för denna m3 e46 skruvad.. " På sidan 13 finns papper och chassinumer på bilen vid en service i tyskland där det 16/2 -08 är ca 5000mil på mätaren, 2009 16/10 besiktning på den svenska besiktningen så har den gått 4800mil. Detta är upp till er att bedöma bedrägeri eller inte, vi bilägare blir tämligen irriterade över detta skandalösa beteende från en bilfirma, överhuvudtaget säljer en sådan bil".

Något mer jag borde ta med eller ta bort?

Less is More
Mr Olimpic
Jo jag har en M3 SMG ......
aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Det är precis sånt här som vissa TV-program, som KallaFakta, letar efter. Där ena parten förnekar i det oändliga trots att tydliga bevis finns mot dem.

Skulle vara väldigt jul att få se ett program om detta. Vore kanske något att tipsa TV om!
Conan999
Underhållande detta ju!! Man kanske skulle åka och ta och åka en sväng till Västra Frölunda?

Conan999
Bilen är bevisat SKRUVAD

Micke

Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Sluta svara på trollets inlägg.

---
//Lövet
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
hahahahhahahaaaaaa

Mr Olimpic
vem har bevis att bilen är skruvad .....jag har bevis om bilen är M testat och Från BMW Grup i Möndal att bilen inte skruvad ...läg ner nu killar det räcker ...jag vill köpa bilen den e så fin....går som klocka
Exakt, majoriteten av inläggen är ändå raderade imorgon.

BMW CS #1812

Mr Olimpic, vad har du att förlora på att eco motors blir anmälda? ni har ju inget samband har du ju skrivit? ska du börja på att söka upp och spöa autopower medlemmar nu också? jag tycker du har målat in dig i ett hörn....
Det jag inte riktigt fattar är hur en del orkar diskutera med Olimpic som inte är nått annat än någon ensam stackares med internet som pappa betalar.
Det är ju hur genomskinligt som helst att det inte har med Ecomotor att göra utan snarare ett fakekonto av MR monster.
andreas_r good work, jag har också anmält annonsen till blocket, man borde kanske också anmäla Mr Olimpic... han är ju AP's största skojare.

Conan999
En klocka som köpts på loppis:)

Conan999
an
316
andreas_r
Kom igen nu, är det något jag ska ta med, eller inte var bra, hjälp mig här nu så det blir en seriös anmälan!

Less is More
an
316
andreas_r
Mr olimpic: skulle inte du gå å lägga dig, tyckte du skrev god natt innan...

Less is More
Tomma hot. En Stor personlighett Bosatt bakom Mr.O profilen!
Inte från mig Andreas. Jag tänker det är trevligt vad du skickar till blocket!!
an
316
andreas_r
Dela: Vad menar du?
"Tänker det är trevligt vad du skickar till blocket"
Precisera dig!

Less is More
aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Desto fler som tipsar, desto mer relevant blir det.

Uppdrag Granskning med Janne Josefsson
granskning@svt.se

Kalla Fakta
Länk

Insider har sändningsuppehåll och är inte säkert att det kommer tillbaka.

Andreas_r: Bra
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Andreas_r: ta med länkarna till bevisen
Länk
Länk

För övrig: känns som att Mr Olimpic är personen som vars namn står på kvittot från BMW i Sverige. 31 år, bodybuilder, Göteborg, bilhandlare. En gissning så klart, men det luktar skunk om hela soppan

______

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.