|
Sida 17 av 36
|
|
|---|---|
|
Men snälla, han driver ju med er, "mr olympic" sitter säkert o as garvar åt detta nu. Allt står ju klart nu, bilen är skruvad! Mer behöver vi inte ta reda på! Låt nu detta lära oss alla en läxa, läs på, ta reda på fakta och magkänsla! Less is More |
|
|
Innan tråden spårar ur fullständigt har vi fått all fakta vi behöver! BMW CS #1812 |
|
|
Här är stackarn! Länk Less is More |
|
Mr Olimpic |
Som sakt jag e inte Ecomotor killar och inte sammaarbere med Ecomotor. Jag har M testat bilen och har bevis Hos BMW Grup i Möndal...synd att dom e inte här så skulle ni sett dom ........BILEN ÄR INTE SKRUVAD!!! |
|
"Philip Sahlsten: Kan inte Ecomotor och Sasas bilar slå sig ihop?" Är Sasas bilar också ett bluff företag eller? |
|
|
Gör en sökning här på forumet så ska du få se på en svartlistad bilhandlare BMW CS #1812 |
|
|
Ska jag anmäla honom på blocket för bedrägeri, har vi bevis nog??? Less is More |
|
|
Eco motor alltså! Less is More |
|
|
med Linus bil ? |
|
|
Tyck du synd om mig... men det finns ingen anledning. Jag tycker synd om dig om du köper den M3 som ECO motor säljer, den är skruvad och fifflad. Bevisen ligger klart och tydligt på sidan, chassi nummer på alla dokument passar. ECO motor är en fusk firma och du Mr Olimpic är en fusk profil som är precis like oseriös som ECO motor. Jag var intresserad av att köpa denna bilen hos ECO motor, men när jag upptäckte att denna bilen var ett uppenbart försök på bedrägeri backade jag... och nu funderar jag allvarligt på att polisanmäla ECO motor för bedrägeriförsök. |
|
|
Då slänger jag iväg en anmälan på blocket! Less is More |
|
|
Gör det, sånt här kan inte tolereras! BMW CS #1812 |
|
Mr Olimpic |
andreas_r... gå och läga dig nu pojke det e dags hhhhhhh |
|
Jag har pratat med BMW group mölndal och de vill inte garantera miltal. De har enbart noterat mätarställningen när de hade bilen på verkstaden. Jag hjälper gärna med alla dokument och mails jag har från ECO-motor. |
|
Mr Olimpic |
andreas_r hhhhhhhhh |
Mr Olimpic |
svenrik hhhhh menar du att BMW Grupen e öppet nu kl är 22:20 fan va dum du e..... |
|
Personangrepp håller vi oss för goda för här tack! BMW CS #1812 |
|
|
Mr Olimpic, du är ju dummare än du ser ut. Pratade med dem förra veckan...när jag fick bilderna på service boken. Vem som helst här inne, kan ringa och fråga och de kommer att få samma svar. |
|
|
Mr Olimpic, varför har du ändrat din profil? Igår stog det att du ägde en M3´a SMG, har du sålt den idag eller var det bara önsketänkande? |
|
|
Svenrik har all fakta han behöver för en anmälning. Varför diskutera vidare? BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.