AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
253.293

Akta er för denna m3 e46 skruvad..

Sida 16 av 36
humor :D
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
oops, nu äger inte Mr Olimpic någon M3´a längre som han skrev tidigare i sin profil :-)
Vilket pajaseri!

BMW CS #1812

Mr Olimpic
Keiser....det stämmer inte d du säger......jag e jag och inte Ecomotor!
Men jag tror du e Ronny .....du e bara luft
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Vem fan e Ronny nu då?
Men frågan återstår. Varför vill du ha en backad bil för 245.000 kr?

BMW CS #1812

Mr olimpic, jag tror ingen bryr sig, det kommer hur som helst bli svårare att göra affärer. Sen kan du försöka ändra fokus på tråden eller förlöjliga hur mycket du vill!
Mr Olimpic
Imårgon kan jag läga M test papret så ni kan see dom ! om jag henner
Sl
1.147
Slippy
M3 touring comp 2025

Otippat att dt var ett namn som slutade på Y för säljaren ;). Kul att se Olympic att du slutat att skriva tre punkter efter varje inlägg, eller .... 4st precis som annonserna på blocket är utformade, vadå pinsamt.

/C

cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Mr Olimpic, vart testade du bilen?
Mr Olimpic kanske behöver en vinterbil om M6:an ska ställas undan för vintern =)

Micke

Länk
Mr Olimpic
Philip Sahlsten ....fan snakar du . har du set bilen om jag fråga dig? har du kört bilen ? har du prngar hhhhh ....Hur gammal e du pojken
@ Mr Olimpic, tror du verkligen att det är någon som inte har fattat att du är förknippad med ECO-motor?!?
Du/ni är ju fullständigt blåsta!!!
Acceptera att ni har förlorat och ta det som män...

ECO MOTOR är en fusk firma som säljer skruvade bilar... det är bevisat - end of story!!!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Slippy, huvet på spiken.
Mycket snack om pengar hela tiden. Jag har så jag klarar mig, annars hade jag inte kört M5 ;-)

BMW CS #1812

Återigen ignorera inläggen, han (ecomotor/Mr Olimpic) försöker ändra fokus på tråden. Visa att ni lärt er något på dessa 16 sidor!!
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Precis som någon tidigare skrev gissar jag på att Mr Olimpic inte har någonting med Ecomotor att göra. Det är bara någon som driver med er.
Mr Olimpic
Jag älskar bilar ......mest alla M bilar M6an vill jag köra bara på lördagar och M3 bara på Måndagar hhhhhhh jag ska ta kort till er på köpekontrack om jag få köpa bilen för 245000kr
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Kan någon sopa bort smutset så slipper vi total urspårning.
Kan inte Ecomotor och Sasas bilar slå sig ihop?

BMW CS #1812

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.