|
Sida 16 av 36
|
|
|---|---|
| humor :D | |
| oops, nu äger inte Mr Olimpic någon M3´a längre som han skrev tidigare i sin profil :-) | |
|
Vilket pajaseri! BMW CS #1812 |
|
Mr Olimpic |
Keiser....det stämmer inte d du säger......jag e jag och inte Ecomotor! Men jag tror du e Ronny .....du e bara luft |
| Vem fan e Ronny nu då? | |
|
Men frågan återstår. Varför vill du ha en backad bil för 245.000 kr? BMW CS #1812 |
|
| Mr olimpic, jag tror ingen bryr sig, det kommer hur som helst bli svårare att göra affärer. Sen kan du försöka ändra fokus på tråden eller förlöjliga hur mycket du vill! | |
Mr Olimpic |
Imårgon kan jag läga M test papret så ni kan see dom ! om jag henner |
|
Otippat att dt var ett namn som slutade på Y för säljaren ;). Kul att se Olympic att du slutat att skriva tre punkter efter varje inlägg, eller .... 4st precis som annonserna på blocket är utformade, vadå pinsamt. /C |
|
| Mr Olimpic, vart testade du bilen? | |
|
Mr Olimpic kanske behöver en vinterbil om M6:an ska ställas undan för vintern =) Micke Länk |
|
Mr Olimpic |
Philip Sahlsten ....fan snakar du . har du set bilen om jag fråga dig? har du kört bilen ? har du prngar hhhhh ....Hur gammal e du pojken |
|
@ Mr Olimpic, tror du verkligen att det är någon som inte har fattat att du är förknippad med ECO-motor?!? Du/ni är ju fullständigt blåsta!!! Acceptera att ni har förlorat och ta det som män... ECO MOTOR är en fusk firma som säljer skruvade bilar... det är bevisat - end of story!!! |
|
| Slippy, huvet på spiken. | |
|
Mycket snack om pengar hela tiden. Jag har så jag klarar mig, annars hade jag inte kört M5 ;-) BMW CS #1812 |
|
| Återigen ignorera inläggen, han (ecomotor/Mr Olimpic) försöker ändra fokus på tråden. Visa att ni lärt er något på dessa 16 sidor!! | |
| Precis som någon tidigare skrev gissar jag på att Mr Olimpic inte har någonting med Ecomotor att göra. Det är bara någon som driver med er. | |
Mr Olimpic |
Jag älskar bilar ......mest alla M bilar M6an vill jag köra bara på lördagar och M3 bara på Måndagar hhhhhhh jag ska ta kort till er på köpekontrack om jag få köpa bilen för 245000kr |
| Kan någon sopa bort smutset så slipper vi total urspårning. | |
|
Kan inte Ecomotor och Sasas bilar slå sig ihop? BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.