|
Sida 15 av 36
|
|
|---|---|
|
Tack "svenrik" för bevisen och det jobb du lagt ner! Fy fan säger jag för sådant lurendrejeri! Riktiga svin! Less is More |
|
|
Intressant att Ecomotor var väldigt framträdande i tråden till bevisen kom fram, därefter knäpptyst. Jag hade gärna velat höra deras version. BMW CS #1812 |
|
| Mixtus: jo, det var jag som blandade ihop denna med M5:an.. | |
|
Då så "ECO motor" nu får ni fanimej besvara detta, ni va bra kaxiga innan, så nu vill vi höra ett sista försvars tal om ni ska ha övörhuvudtagen någon som helst stake och respekt! Bespara oss med hot och andra duma grejer och kom med ett proffisionellt bemötande! Less is More |
|
| Hur långt bilen verkligen har gått står ju skrivet i stjärnorna. Finns ju inget som säger att den rullat i samma takt som innan. Har mycket svårt att tro att den bara skruvats 2-3000 mil då det knappast är värt besväret. Nu är den smittad för alltid och inte riskerar man det för ett par tusen mil mindre på mätaren. | |
|
Enligt "Rony": 8000 mil "Ni som är intreserade av denna m3[LÄNK] bör akta er då den är skruvad 8000mil... Ringde till en god vän i tyskland som kollade upp denna åt mig på bmw i tyskland... bilen hade rullat 12.000mil vid någon inspektion på bmw för drygt 1 år sedan." |
|
|
Fan vad pinsamt för ECOmotor!!! hahahahaa // Daniel |
|
Mr Olimpic |
Hej alla Vad tycker ni ska jag köpa Dena Bmw M3 hos Ecomotor ? Men jag har sett bilen, och M testat den men det var godkän och Idag var jag hos en vän som jobbar på BMW Grup i Möndal och har gört alla test det stämmer mätare och alting e godkän, han tyckte att jag ska köpa den . Men vill inte betala mer än 245000kr . OBS har alla paprena och M test om ni vill ha dom . |
| Mr olimpic ursäkta men är du frisk... alla har just fått reda på att bilen är skruvad och du är intreserad av och köpa den. ? Lycka till !!!!! | |
|
Var ganska väntat om man är det minsta uppmärksam. Skönt att det blev helt klarlagt och jag hoppas folk är mindre naiva och mer noggranna vid sina bilköp framöver, då kanske företeelsen minskar iaf. Tack till Rony som faktiskt uppmärksammade oss på denna oseriösa firma! Och monsterfemma, dina kommentarer i tråden är mest pinsamma! Även när du är överbevisad tjafsar du, kanske bör tänka över ett och annat. |
|
| Jadå, Herr Olimpic, you go girl! Du kommer säkert att bli nöjd. Och bilen blir säkert lättsåld sen när du sedan är klar med den. Litauiska marknaden skall ha ett speciellt sug efter bilar av den här arten. | |
| Klart du ska köpa den, klockrent köp. Du har ju M-testat och det är väl det viktigaste. Andra faktorer så som andrahandsvärde ang mätarfusk och övrig historik, krock eller annat är ju inte så relevant faktiskt. Mest alla idioter här på AP som tycker sånt är viktigt. Jag tror du blir nöjd. Våga vinn! | |
|
Förlåt mitt meningslösa inlägg, men snälla sluta :D Jag håller på och skratta ihjäl mig här borta :D ______ |
|
|
Va då? Smaken är olika. Bilen är m-testad, bara att handla direkt! BMW CS #1812 |
|
Mr Olimpic |
Killar jag har sett bilen . Ni har inte sett bilen och ni är duktiga på skriva .jag tror ni har inte råd med den Bilen.....Jag har pratat med Ecomotor ..Säljare Barry han e snäll och duktig säljare . |
|
weeeman, Synd att det inte är fredag för då hade jag knäckt en bira och poppa popcorn framför datorn just nu. :) |
|
|
Sprid nu detta så ecomotor får svårt att göra affärer. Sen är mr olympic och ecomotor samma person så ignorera inläggen, eller faller ni för det igen?? Som lövet skrev några sidor bort så är det svårare att förfalska språket. Går det att anmäla btw? Faxas pappren till ecomotor och de fortsätter ha annonsen ute med miltalet i fråga så måste det väl röra sig om någon typ av förfalskning/vilseledning, vilket bör vara straffbart!? |
|
|
Mr Olimpic: "OBS har alla paprena och M test om ni vill ha dom " Ja, lägg upp bilder på "paprena" och M test så vi får se dem. =) Micke Länk |
|
Mr Olimpic |
Tack killar jag tror jag ska köpa bilen om Ecomotor sälja bilen för 245000:- |
| Mr Olimpic att du orkar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.