AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
253.279

Akta er för denna m3 e46 skruvad..

Sida 11 av 36
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Denna tråd är ju veckans underhållning.
:)

Fortsätt med detektivarbetet grabbar.

///BMW - Was sonst!
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
"Jag har skickat ett mail till autohaus hoffmann, jag lägger upp det så snart/så framt jag får svar."

svenrik=Rony

Rony skulle också få fram bevis från Tyskland, vilket sammanträffande att svenrik ska göra det nu också.

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Monster Femma,
Sammanträffande?
Ja verkligen konstigt att båda tänkt söka historiken i Tyskland med tanke på var bilen kommer ifrån, verkligen.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Bilen är importerad från Tyskland - vart hade du annars tänkt att datan skulle komma från?

---
//Lövet
@ Monster Femma
Nu får du fan ge dig!!
Jag blev trött på att ingen tog tag i det, därför skickade jag själv ett mail till tyskland.
Jag är inte Rony, men jag var däremot jävligt nära att köpa denna bilen, därav mitt intresse för att få reda på om bilen är skruvad eller ej.

Även om jag var Rony spelar det ju egentligen ingen roll, jag gör vad jag kan för att få fram bevis. Du borde göra samma sak i stället för att komma med konspirationsteorier - skärp dig för fan!
Jag har tidigare postat att jag kan garantera for Svenrik och han är min polare. Kolla hans IP! Han poster från sitt arbetsadress på Frederiksberg i Köpenhamn. Innan du har gjort din läxa på vem som är vem, Posta inte, din Reposting blir tråkigt!
"Rony skulle också få fram bevis från Tyskland, vilket sammanträffande att svenrik ska göra det nu också"

Haha nu får du väl ändå ge dig.. vilken långsökt parallell.
Det löjliga är ju att du gör ju precis samma sak som din kritik bygger på, sitter och bajsar ur dig massa gissningar.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Tråden gick just upp en placering i "AP:s most entertaining"
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
svenrik=Dela?=Rony=polare med Decerto

Konstigt att alla skriver 1-2 minuter samtidigt och försvarar varandra när svenrik är den enda som skrev idag, Decerto skrev igår ca 12 och Dela för ett par dagar sen.

Finns det någon förklaring till det?

Bravo ännu ett tydligare spår att eran identitet inte stämmer.
Ni avslöjer bara varandra ffn.

Det kanske är också ett sammanträffande men jag tvivlar på det.

Mvh

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Har sanningsrörelsen börjat infiltrera AP ?

her är min IP. 83.136.88.100

ringa till företag som visar upp och frågar efter namn jag har skrivit i ett tidigare inlägg. Detta IP är samma som den registrerade på forumet. Eller, PM mig och jag ger dig min privata mail om ytterligare diskussion behövs.
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Jag tror Monsterfemma och Jan Öyvind Svahn är samma person!
HAHA... det kan inte vara lätt att leva ett liv och vara så paranoid som du...

Jag sitter framför en dator när jag jobbar, jag har tråden under bevakning och får därför ett mail varje gång det kommer ett inlägg... och jag är mer än övertygad om att Decerto och Dela använder sig av samma funktion.

Här är min IP: 213.173.227.114
Slå upp den, ring till företaget och fråga efter Berg
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Tyckte tråden var rolig ett tag.. men nu har den stagnerat och börjat vända sog mot alla som skriver inlägg.

Tycker i de här fallen att det är viktigt att hålla fokus.

Oavsett vem som står bakom alla alias här inne, så är det fortfarande konsumenten mot handlarens ord.

Om det går att få fram konkreta bevis på att bilen i fråga är skruvad - så kvittar det från vilket alias bevisen komemr. Sen när det har framkommit, så är det handlarens tur att välja om de vill bemöta bevisen eller ej.

Om inget av ovanstående händer, så kan vi lägga ner tråden tycker jag.

Jag skulle dock tycka att det var sorgligt att någon köper en skruvad bil - och där vi kunde ha hjälpt till att förhindra det.
Så oavsett vad ni heter - hitta bevisen det talats om. Och om bevisen kommer fram så kan ju bara handlaren justera så att det står rätt i annonsen (vet ej om man kan köra fram än mätare?) och sedan justera priset.

En m3a med 5000 mil eller 12000 mil kan inte ge så stor prissklillnad att det är värt att bli uthängd på forum liknande detta.

/Andreas.
Håll till höger eller gasa.
Mistafrizz: kan inte mer än hålla med men tyvärr tappade tråden sitt fokus redan på sida 2 men innehåller dock fortfarande underhållningsvärde och bevakar den om mot förmodan det skulle dyka upp något om bilen.

Monster Femma: Vad du än gör så öppna inte en detektivbyrå.
J.Lindström
Monsterfemma=polare med ecomotor
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Jag är väl också polare med dela & svenrik, (vi kanske är samma person t o m, utan att jag vet om det), eftersom jag tidigare i veckan mailade Hoffmans servicemottagare. Inget svar än, men jag kan tänka mig att det är telefon som gäller om man skall få svar. Dock haltar min skoltyska för mycket för det...

______

Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
J.Lindström

Det har du nu sagt några gånger.
Öppna ffn inte en detektivfirma :)

J.Lindström
Det har jag inte tänkt, är inte lämpad för det :)
Inte du heller för den delen :D ...t.om sämre Sherlock Holmes än jag...
Hoppas nu Svenrik snart kan lägga fram svaret från Tyskland....bra att du tog tag i det hela!!
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Om ni har möjlighet så faxa istället er förfrågan till den tyska verkstäderna då detta oftast brukar funka bättre. Det kommer ju då ut ett papper som någon får på sitt bord, ett mail i en inbox blir lätt obesvarat och kommer det mycket mail så försvinner det snabbt ner i listan...

___
//Ulf
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.