|
|
|
|---|---|
|
Jag körde min 635 flera hundra meter häromdagen! Det sker tyvärr inte ofta kan jag säga. Den går vädigt sött i motorn och automaten växlar jättefint. Varje gång jag har igång den tänker jag att det kanske är dumt att göra projekt av den men å andra sidan vill jag inte åka trött M30 och absolut inte automat... Men bilen som sådan gör en alltid glad. Underbar kärra! Och jag kan knappt föreställa mej hur vanvettigt underbar den blir i en vacker kulör med M60 och manuell låda. =) | |
| Aha tankar du den med socker eftersom den går sött? | |
|
Bygg om den.Blir ju mäktig med m60 manuell. Finns ju gott om e24or,du kan alltid skaffa en orginalbil senare |
|
|
Jo, nog kommer jag att bygga om den. Eller snarare, jag kommer i vart fall inte lägga ner tid och ork på att fixa den i originalutförande. Får jag tummen ur endera århundradet och börjar greja med den blir det att bygga om. Men det hade kännts mindre bakvänt om original motor och låda hade varit defekta eller saknats, konstigt nog. Dagens lyxproblem, hehe. =) Här finns en liten filmsnutt i dålig kvalite från förra gången jag körde den för något år sedan ("spara mål som"): Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.