|
|
|
|---|---|
|
Jag ska bygga om min e30 de ska i en m50b25 motor i den. har lyckats fått tag på en donator bil till en otroligt billig summa. de är en BMW 525i touring, hade då funderingar på bromsar för den, jag vill ju givetvis ha skivor bak oxå. går de att använda dom som sitter på 525an? eller blir de ett extremt jobb om de ens går. isf vad rekommenderas. jag hade tänkt att få den igenom som ombyggt fordon. då jag inte kommit på någon annan idée att få den igenom på annat vis. /F | |
|
Här finns det en hel del att läsa om M50 i E30: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
jo jag är fullt medveten om de. men att läsa massor av teorier på om de funkar eller inte var inte de jag sökte. alltså fråga jag direkt om just den saken jag ville veta då jag inte fan svaret på annat håll. Tack ändå. mvh |
|
| hade jag varit du så hade jag tagit bär armarna från en 325 e30, sedan beställt en större skiva från bromsmannen lr nått liknade företag men den bultcirkeln du har sedan ett par grövre ok=). | |
|
Jo de var ena alternativet funderar på 5bults konvertera eller vad man säger oxå :) så får se hur de blir, får hem motorn i helgen så blir börja riva de skiten först. tack för infon iaf. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.