|
|
|
|---|---|
|
Hello. Någon som vet om en duktig verkstad som kan Alpina-bilar? Om det är 20-25 mil dit gör inget. Det är kompetensen som är viktig. Kimmo | |
|
Jga kan rekommendera 2 olika, dels Dr Per på Bil&Motorteknik i Stockholm, dels Lundhs Bil&Trim I Avesta. Lycka till och hoppas det går bra! Asken |
|
| Jag tackar för tipset. Ska kolla upp dessa två ställen. | |
| Erland Hansson i Borlänge brukar kunna fixa det mesta vad gäller BMW. Tror firman heter Hanssons Bil & Motor | |
|
Borlänge är ju nära. Ska ringa dem i morgon. Kimmo |
|
|
Bil & El-Service Ludvika 0240-10444 Mekar med BMW bilar från alla håll. Har sett M-Bilar samt 7,8,Z-bilar där i stor utsträckning genom åren pga billiga service kostnader. Hade planer på att köpa en 850 för 2 år sedan ock kollade priset för stora servicen i fall det skulle bli köp ock då sade man 5500:- för denna. Har själv servat mina bilar där regelbundet i snart 7 års tid utan missöden. |
|
|
Jag ringde till Lundh i Avesta idag. Han har personalbrist och arbetar dygnet runt... Tid? Först till våren. Iofs kommer Alpinan att stå i garage över vintern men men... Ska kolla med Ludvika till veckan. Någon som har erfarenhet av Caarlia bil i Falun? Kimmo |
|
|
Carlia Bil ska det vara... Kimmo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.