|
|
|
|---|---|
|
jag har ett problem med en professional stereo jag köpte för att byta ut den emot min business. problemet är att den inte riktigt passar. det är en amerikansk stereo från USA. tar jag bort fästena på stereon som den ska sitta fast med i bilen, går den in, då sitter den helt perfekt. men då sitter den inte fast. då kan man enkelt dra ut den, eller trycka in den längre in. vilket varken är snyggt, bra, eller ser proffsigt ut. nu har jag ingen bild på när stereon sitter i bilen, men sätter jag in den sitter den lite för långt ut och för långt ner. och det är märkbart. nu till frågan, vet någon hur jag kan få den att sitta perfekt i bilen? eller bra iallafall så man får ett tillfredsställande sätt att ha den? kollade med bmw, på en svensk stereo sitter fästet inte med skruvar, men den sitter fastgjuten i plasten. så det verkar inte finnas något annat fäste. eller jag vet inte, ni vet säkert bättre än mig! hjälp uppskattas! Länk | |
| det är inte så att det är stereon från en nyare modell, för jag har för mig att dem har flyttat runt grejjerna lite i 3-serien, Min klimatanläggning är t.ex. under stereon men på dem nya sitter den strax ovanför där stereon sitter i min, kan var ett sådant enkelt fel bara? annars skulle jag ta fästena från din gamla stereo och plast-svetsa fast dem på den nya :) | |
|
just det jag tänkte göra, men helst vill jag inte ha sönder min org. stereo, i framtiden vill jag kanske sälja bilen också. du har ingen bättre lösning? jo, jag tänkte faktiskt på det jag också. men den sitter ju hur bra som helst utan fästena :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.