|
|
|
|---|---|
|
Det är svårt att byta parkljus i dem nya 5 ser.Jag förstår inte mig hyr man gör.Förutom att man plockar ut hela strålkastaren,måste man plocka isär hela lampan.Det var inte så bra. | |
|
sök tråd istället. detta finns beskrivet på tusen ställen här, med bilder och allt... lycka till! |
|
|
Länk Han visar vägen Ha de T Ps. det är inte så svårt som det ser ut ta det bara försiktigt när du tar av insatsen så du inte repar bilen |
|
| Jag försökte plocka bort hela stålkastaren efter att ha kopplat ur dem men den jäveln satt fast! | |
| Har du inte jättestora händer räcker det faktiskt med att skruva lös insatsens 4 skruvar och sedan peta fram den så långt som möjligt (utan att bända loss den från karossen) så kommer du bättre åt att byta lampan. När den är fastskuvad måste du ha riktiga pincetthänder för att komma åt. | |
|
Det är inga problem att få loss den bara bänd med milt våld Ha de T |
|
|
jag jobbar på bmw och vi byter alltid p-ljusen utan att ta bort strålkastaren, om du bara har lite smidiga händer så är det inga problem alls. Lys ner med ficklampa och titta. |
|
| det går med två långa mejslar med, lite pill men ge det 10 min | |
|
Hej.Tack för tipset thom525 Det var inte så svårt att byta,när man vet hyr. Jag provar igen.Jag trodde att man byter en liten glödlampa. Häls.Micki |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.