|
|
|
|---|---|
|
Hej, Mitt garage är snart färdigbyggt och ska måla vägarna vita med ett rött och blått streck i mitten av väggen. Frågan är vilken färgkod har M färgerna i NCS skalan. Är det ngn som forskat i detta? | |
|
Hade detta sparat på datorn: (tror det kommer från en gammal AP-tråd) M-färgerna: NCS: Blue - NCS S 2060-B Purple - NCS S 5540-R70B Red - NCS S 1085-Y80R Pantone: Blue -- Pantone Process Blue Purple -- Pantone 268 Red -- Pantone Warm Red Paint: blue violett GLASURIT-BMW 4000 light blue GLASURIT-BMW 5002 red GLASURIT-BMW 353 RGB: Blue -- 0 138 201 (Hex: 008AC9) Purple -- 43 17 90 (Hex: 2B115A) Red -- 241 26 34 (Hex: F11A22) Lycka till! En bild på resultatet hade varit kul. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Fan vad grymt! Bilder utlovas. | |
michael.anki |
Fan , BMW528M, du ger mig huvudbry nu (skratt) har också vita väggar i mitt garage! Bmw idag Bmw imorgon |
|
haha, då är det bara att köra. Alla måste ju ha ett M-brandat garage. Det tillhör människans basbehov längst ner på Maslows behovstrappa. Jag skickar bilder när det är klar så får du se om du gör likadant! |
|
michael.anki |
Ok, Tack, hoppas det blir fint! Bmw idag Bmw imorgon |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.