AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.318

Bilhuset i Borås

Nån som känner till Bilhuset i Borås AB? Länk Är dessa seriösa eller inte? Erfarenheter?

Tack

///M. Pedersen

16.548
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det verkar vara samma firma som Bilhuset i Målsryd. Den firman sålde i alla fall en 335 som inte såg snygg ut och berättade inte det för en kille som åkte riktigt långt för att köpa den. När denna besvikna köpare dök upp på AP så reggade sig firman här på AP och slängde ur sig riktigt mycket dumheter.

Tyvärr raderade AP den tråden av någon märklig anledning men av det jag läste så blev jag inte sugen av att handla där direkt.

--------------------------------
//Lövet
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Verkar vara lite så där med ärligheten Länk

______

Ok. Tack för svaren. Var annars lite intresserad av denna Länk!

///M. Pedersen

Denna tråd kan kanske vara av intresse för trådstartaren. Tyckte väl att jag kände igen bilen...

Länk

Citat från tråden:

"Grå Kombin i Borås ( Bilhuset ) var ROSTIG!!!!!! Massor av det också.Försäljaren förtjäna bara en grej men det var bara att avstå!
Bilen hade rost Under huven i framkant hela vägen från kant till kant.Baklucka undertkant och Under glasluckan(rätt mycket där ).Höger framdörr rost i höger nederkant.Repor!! Söndrig plast under motor /spoiler(framför höger framhjul,stort hål )
Inte alls lika fin som på bilderna.Fattar inte varför man ljuger om Skicket.Ändå fråga jag flera gånger."

"Kontaktade Bilhuset ang [LÄNK] fick följande svar:

"Bilen är i bra skick .Den har lite rost på inre sidan av baklukan +under huven lite""
Zed82: Är det samma bil som du beskriver i texten? Bilen var i fint skick och ingen synlig rost eller liknande. Kul att man inte körde 36 mil ToR för att titta. Tack

///M. Pedersen

Tycker mig minnas regnumret som var TYW***. :)
an
316
andreas_r
BMW 320I Touring M-Sport -03 Titansilver
Bilhuset i Kalmar är inte heller att rekomendera...

Less is More
aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Andreas: Berätta gärna vad du vet om Bilhuset. Är där inne rätt ofta.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.