|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har HiFi systemet i min E39 och tycker basen är i det tunnaste laget. Jag har sniffat runt både här och på nätet. Vill ha en så enkel och bra lösning som möjligt. Jag har kommit fram till en aktiv sub från DLS som heter ASB326, den går nämligen in under kasseten för insynskyddet och kan placeras dikt mot ryggstödet. DLS ASB326 är bestyckad med 2x6.5", jag har pratat med både DLS och en återförsäljare för jag ställer mig lite fundersam till vad den kan prestera i bas. Tanken med uppdateringen är inte att jag ska kunna väcka grannarna när jag är på väg hem, utan en bra utfyllnadsbas till orginalsystemet. Både DLS & PM Shopen säger att jag inte kommer bli besviken! Är det någon här som har erfarenhet av just den lådan? Jag är mer än tacksam för en komentar isf! Mvh Rasmus Mvh Rasmus | |
| Lyssnade faktiskt på en sån igår, blev positivt överraskad. ingen brölbas, rapp och bra tyngd i ljudet. | |
|
Okej! Det låter ju possitivt =) Nu är den beställd så nu är det bara hålla tummarna! Återkommer med ett resultat och utlåtande! Mvh Rasmus |
|
|
Ja nu var den installerad och klar! En DLS ASB326. Jag måste säga att jag är helnöjd! Det är inte lådan för er som spelar superhögt och vill ha det där darret på grannens reg.plåt. Lådan spelar fanastiskt bra, en bra ljupbas som överraskade! Väldigt lätt installation med högnivån, det inbyggda steget har även autostart, inga remotekabalar behöver dras. En väldigt bra och liten låda som går in under kassetten för insynskyddet. Tar minimalt med plats för oss som inte kan plasta sina egna lådor =) Samt väldigt enkel att insatllera som sagt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.