|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en 530 e39 med m-paket,men utbudet verkar ruskigt dåligt just nu? Är det en tillfällighet,eller är det så att många håller på sina fina 530? Visst är det väl lite "lågsäsong" för bilförsäljningen nu,men såhär dåligt?? | |
| En anledning till att folk håller på sina bilar kan vara att man just nu får väldigt dåligt betalt för E39 och då väljer man istället att köra vidare. | |
|
Jo,det är väl kanske så det tyvärr är. Fast det finns ju massor av E60 ute och dom borde man minst få lika dåligt betalt för också..? |
|
|
Jag resonerar i alla fall som så att på min 530 så är bruksvärdet högre än marknadsvärdet. Det är en bil som jag haft i 4,5 år och den går som en klocka och jag vet vad som är gjort på den. 530 E60 börjar komma ner i pris men fortfarande är det alldeles för många med 03-04:or som tror dom ska få ut 200'+ Det är dom absolut inte värda. Är man ute efter en original M-sportutrustad E60 så måste man titta på 05:or och nyare då detta paket kom 03/2005. Finns ett antal äldre vagnar med eftermonterat M-aerodynamikpaket men det känns ju sådär... ___ //Ulf |
|
|
Det är väl tyvärr så att folk håller på sina bilar( synd för mig som köpare) Jaja,man får väl ha tålamod och ha stenkoll på blocket :) |
|
|
Vad är det för fel på dessa? Länk Länk Länk Gått en del, går säkert att pruta ner något. Länk Länk Länk Länk Risig men går säkert att pruta ner om man är lagd åt det hållet. :) Länk Länk Ful vinge, går dock att ta bort. |
|
|
Bil 1 - handlare som säljer skruvade bilar (ex M5 E60 förra veckan) Bil 2 - ej original M-sportpaket Bil 3 - bör som du säger ner i pris Bil 4 - kan vara ok Bil 5 - kan vara ok, lite dyr för att säljas för kunds räkning Bil 6 - kan vara ok Bil 7 - håller med Bil 8 - kan vara intressant trots att den har Schnitzelfälgar och att ägaren inte är någon fena på annonsbilder... Bil 9 - enbart fula 16" med åretruntdäck så man får räkna till ett gäng 1000-lappar för ett par begagnade M-sport + däck. Summan är väl att ett par av dessa skulle falla bort direkt medan ett par kan vara värde en titt om man är 530-spekulant. ___ //Ulf |
|
|
Har inte fått tag i någon bil ännu pga trög försäljning av min,men nu är den såld! Har kollat in denna lite,men har tyvärr inte fått tag i säljaren ännu. Vad tror/vet ni om denna? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.