|
|
|
|---|---|
|
Hej finns det någon som kan tala om för mig om kylfack i mittarmstödet är standard eller ej Har ut släpp från A/C i armstödet på min Ha de T | |
|
Det är standard. I all fall om man har Advantage-paket där det utdragbara armstödet ingår. Om man väljer USB efter facelift så sitter det och AUX-ingången under armstödet och då bortfaller kylningen. |
|
|
OK tack för ett snabbt svar Det står inget om det i utrustningslistan om det iaf. Ha de T |
|
|
Det är inte standard men ingår i utökade klimatanläggningen **BMW-ägare i 29 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Mats: si ! Vad får plats i facket? På trots av 18k+ mil har jag ännu inte använt det ! |
|
|
hur aktiverar man kylfacket? |
|
|
Det sitter bara ett litet hål fram i facket som det sitter en (flärp9 som man kan dra fram ock åter öppen eller stängd facket är löjligt litet Ha de T |
|
|
men perfekt för att förvara snusdosan :) är facket allltid kall ?? |
|
|
Ja snus dosan och kanske nagellack (hehehehehehe) där är kallt så länge du har a/c i gång Ha de T |
|
| På fyra år har jag endast använt det för några chokladkakor på sommaren. Men nog går väl en 33 cl burk i, eller? | |
|
Man skulle kanske försöka att plocka bort det extra facket som också är i handskfacket Så kanske man får in lite extra där i |
|
|
jag har nästan aldrig ACn på. well kanske 3veckor under sommaren men annars aldrig. givetvis rastas ACn en gång i månaden. men annars inte. vaddå? använder ni andra ACn konstant? hjälper ACn när det är kallt ute?.. ja menar : blir det varmt snabbare med ACn på ? |
|
|
Jag har alltid AC på :) Tar väl bort fukt en smula snabbare. |
|
|
Min A/C är alltid på det tar bort fukt i bilen i skåne måste man alltid ha igång den Ha de T |
|
| Ja AC:n är alltid på. Norra Halland och Gbg är nog lika fuktigt som Skåne och AC:n hjälper till att avfukta. | |
|
Lite petimeter, men A/C:n är inte på bara för att det lyser en grön lampa. En dator avgör när den skall kopplas in, som mänsklig varelse kan man bara "be om lov" så att säga... ---- BMW CS #6212 |
|
|
Ac:n i moderna bilar ska alltid vara i on/auto läge. Ac:n tar bort fuktig luft o man får på så sätt in torr luft i kupen, kanske inte bra för dom som har linser dock!! Imma på fönstren slipper man så klart Som Narvselius skrev så bestämmer datorn när kompressorn ska kopplas i med mera. Ha en skön dag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.