|
|
|
|---|---|
| Som rubriken lyder så undrar jag var ni köper era BMW delar online? Främst då från utlandet, gärna UK. | |
|
ebay.co.uk eller ebay.de köper jag ifrån M V H Stephan |
|
|
Tips på amerikanska sidor vore även önskvärt, dollarn är år årslägsta i skrivande stund. Mvh Henrik. |
|
| Inte alltid billigare att köpa från US då tullen och moms kommer på priset. UK-pundet ligger även det på årslägsta i skrivande stund så det är värt att jämföra. | |
| Länk skall vara bra. | |
| Kan inte tyskarna lägga ett par tusen på att få sina sidor översatta. Orka lära sig tyska :) | |
|
testa google translate, där kan du översätta sidor. Det brukar bjudas på både språkförbistringar och skratt! =) Mvh Henrik. |
|
|
www.fcpgroton.com eller www.foreigncarpartsonline.com..De flesta skriver ju "as a gift" på sina paket för att slippa tull-tramset...har alltid funkat för mej...mvh Lelle Lelle |
|
| Lelle: Har du handlat där ifrån och hur snabbt har det gått isf? | |
| Henrik: Testade google translate och det fungerade faktiskt bättre än vad jag trodde. Visste inte att det fanns så att man översätter en hel sida. Blir som sagt vissa saker som inte stämmer men ändå ganska smidigt! | |
|
Tjena,handlade insugsmembran t 540 där nyligen.Det tog ca 10dgr ungefär,inga konstigheter, originaldel,hittade firman via ebay där delen var listad..mvh Lelle Lelle |
|
| Det låter kanon. Då ska jag testa att handla av dom. Tack för tipset! | |
| Beställer man delar från US, eller från utanför EU då, så ska man inte ta för givet att man slipper tull bara för att det står på paketet att det är en gåva. Så ta med tull och moms i prisberäkningen. | |
| Självklart ska jag ta med det i beräkningarna. Tack. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.