|
|
|
|---|---|
|
LÅnade ut min pärla till en polare idag. Körde lite sladd på en riktig rally väg med corsica diken på varje sida sen fick han liiiiite överstyrning och så låg vi i diket :( Det där va sissta gången jag lunar ut min bil. /Erik | |
|
Hur kunde du låna ut den? Vad är det för kompis som ställer upp en lånad bil på ställ?? /Anderberg Kolla in bilen på Länk |
|
|
Jo jag fattar inte heller hur jag kunde låna ut den. Det vart inte så stora skador men jag led verkligen när bergningsbilen kom och drog upp den och underredet skrapade i marken. Men som tur är har snubben som körde den en massa kontakter så han ska fixa allt på fredag. /Erik |
|
|
Usch va tråkit! =( Jag fick en oväntad sladd igår i regnet :-/ 2:a gången jag fick sladd i rondellen i Åkersberga... Första gången hade någon lagt smått grus i hela rondellen utan att man visste det. Lite gas å sen stack bakvagnen. Läskigt med retursladdar :-/ Mvh Tobbe |
|
|
fanken hur mycket skador blev det? den var ju jäkligt fin innan....visst var det den vinröda? hoppas att det löser sig //Micke |
|
|
Tobbe, Apropå att få sladd.. Kanske är dags att byta bakdäcken på dina contour-fälgar. Dom var lite (!) slitna såg jag :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Japp det var den vinröda :( Vart inte så farliga skador. Framkärmarna, framspoiler, framstötfångarn vart förstörda och punka på ena bakdäcket. Vi hade iofs lite tur i oturen att vi åkte ner precis mellan två träd och det var enda stället på vägen där bilen skulle kommit emellan. Sen har jag inte varit och hissat upp bilen än så jag vet inte om det är några skador under bilen. /Erik |
|
|
Ajuste sen blev det hål i sparklådorna också. Så om det är nån som har nått m paket å sälja så är det bara att hojta till. /Erik |
|
| Stackare... Det är aldrig kul, sånt. Men var glad att det inte blev värre! Träden låter läskiga... | |
|
Jaså du Anders! =) Du har varit å fingrat på min bil. När var detta? det finns runt 3-4mm kvar på baksulorna så ett tag till kan jag ju köra... eller? =) :-/ Vi får träffas ngn dag. Kommer du på Power-träffen på lördag kl 17.00 (vid drottningholm)??? Ha det! Mvh Tobbe |
|
Mickel |
Hoppas att det ordnar sig jag tycker du ska vara glad att det inte hände er nått |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.