|
|
|
|---|---|
|
Undrar vilka olika versioner det finns av BMW Business CD till E46, Har en 330Xi tillverkad 2002/11 o CD läsaren vill inte va med riktigt o lurar på att byta.. Finns det nån version som läser MP3? Ska ju finns professionel CD oxå, men verkar svårt o Få tag i.. inte sålts i nån bil i sverige? //Bubby | |
|
Köpt en bmw professionel cd från tyska ebay.. Klart värt pengarna.. ljudet blev bra mycke bättre o har äntligen en CD som funkar.. Nästa steg är väl att beställa Rainbow högtalare.. men får vänta då man har andra vinterprojekt i garaget.. //Bubby |
|
|
Länk Kollade nyligen och har beställd en sådan. Tror att det är mycket bättre en CD växlare. |
|
| Har redan bmw orginal ipodanslutning... men inte skaffat nån Ipod. | |
|
Men inte iPoid, utan den nästa som simulerar CD-xäxlare, och CD växlare kan man också ha, dessutom kan man koplla Blue tooth ?? hur vet jag inte. Man får aux ingång på köpet, plats för 4 GB minneskort. som agerar CD växlare. Så har jag upfattat med min bristande tyska. Hoppas att någon kan rätta till eventuela missförstond. Tack |
|
|
Men inte iPoid, utan den nästa som simulerar CD-xäxlare, och CD växlare kan man också ha, dessutom kan man koppla Blue tooth (genom USB) ?? hur vet jag inte. Man får aux ingång på köpet, plats för 4 GB minneskort. som agerar CD växlare och USB. Så har jag upfattat med min bristande tyska. Hoppas att någon kan rätta till eventuela missförstond. Tack |
|
|
Oj trodde att jag kan redigera inlagget. Sorry |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.