AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.948

skillnad Business Cd e46

Bu
8
Bubby
330Xi -03 M-sport
Undrar vilka olika versioner det finns av BMW Business CD till E46, Har en 330Xi tillverkad 2002/11 o CD läsaren vill inte va med riktigt o lurar på att byta..

Finns det nån version som läser MP3? Ska ju finns professionel CD oxå, men verkar svårt o Få tag i.. inte sålts i nån bil i sverige?

//Bubby
Bu
8
Bubby
330Xi -03 M-sport
Köpt en bmw professionel cd från tyska ebay..

Klart värt pengarna.. ljudet blev bra mycke bättre o har äntligen en CD som funkar..

Nästa steg är väl att beställa Rainbow högtalare.. men får vänta då man har andra vinterprojekt i garaget..

//Bubby
Fe
8
FelixS
118d-13 Urban line
Länk
Kollade nyligen och har beställd en sådan.
Tror att det är mycket bättre en CD växlare.
Bu
8
Bubby
330Xi -03 M-sport
Har redan bmw orginal ipodanslutning... men inte skaffat nån Ipod.
Fe
8
FelixS
118d-13 Urban line
Men inte iPoid, utan den nästa som simulerar CD-xäxlare, och CD växlare kan man också ha, dessutom kan man koplla Blue tooth ?? hur vet jag inte. Man får aux ingång på köpet, plats för 4 GB minneskort. som agerar CD växlare. Så har jag upfattat med min bristande tyska. Hoppas att någon kan rätta till eventuela missförstond.

Tack
Fe
8
FelixS
118d-13 Urban line
Men inte iPoid, utan den nästa som simulerar CD-xäxlare, och CD växlare kan man också ha, dessutom kan man koppla Blue tooth (genom USB) ?? hur vet jag inte. Man får aux ingång på köpet, plats för 4 GB minneskort. som agerar CD växlare och USB.
Så har jag upfattat med min bristande tyska. Hoppas att någon kan rätta till eventuela missförstond.

Tack
Fe
8
FelixS
118d-13 Urban line
Oj trodde att jag kan redigera inlagget.
Sorry
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.