|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har haft en 325im e30 -90 som jag fick sälja för att motorn gick och jag hade inga pengar att fixa det. Var student då. Sålde den för typ 3 år sedan och ända sedan så drömmer jag om den ofta. Jätte jobbigt. Inatt drömmde jag att jag köpte en 325im cabbe för 15 lax =)) I drömmen så hittade jag annonsen o ringde direkt o sa att jag köper den direkt. Men jag hade inga pengar men jag tänkte jag ringer farssan när jag e där me bilen så får han komma o ge mi 15 lax =)). Så blev det o jag köpte den och jag va så jävla lycklig. Konstiga är att den ändrades under drömmens gång. Den fick jättekonstig bakspoiler och en jappsare vinge. Jag tänkte d lungt jag tar bort skitet o fixar m-tech bak o vingen. Sen vaknade jag o fick ångest + att det regnar ute (Malmö). Så brukar ni oxå drömma om gammla bilar ni sålt eller nått ni är ute efter. Dela gärna med er era konstiga drömmar =) P.S. E fett sugen på köpa en 325im e30. Verkligen roligaste bilen jag kört. Jag vill inte veta hur jävla rolig e30 m3:an är (Dreglar) | |
| Heh, du bör nog antingen ta dina piller eller sluta ta dem :) | |
|
Men sluta drömma då, köp en E30! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.