|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har hittat bromsar runt om(skivor+belägg) för 189 euro+13 euro frakt, ska vara meyle orginal, hur pass bra är deras bromsdelar? Länk | |
|
Meyle brukar betyda bra kvalitet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Enda problemet är att dem endast levererar till Tyskland och Österrike. | |
|
Även om det står så, brukar många skicka även till Sverige om man frågar. Räkna med en fraktkostand på ca € 20-30. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Äh, bromsarna var tillräckligt bra ändå, fick räcka med att bara byta frambelägg dem va nästan helt slut(dock hade inte beläggsvarnaren börjat varna än) Har ändå bytt fjädrar runt om, länkarmsbussning och införskaffat två uppsättningar fälgar denna månad fick räcka så hehe. Blev remsa, hur är deras belägg? |
|
|
Remsa är enl mig ett mkt bra belägg, vi saluför remsa tillsammans med bremboskivor och har sedan jag började för 4 år sedan inte haft en enda reklamation på remsabeläggen eller bromsbackarna.. Själva företaget Remsa är ca 40år gammalt så lite koll borde de ha på vad de gör :) Har funkar mkt bra på dom bilar jag haft dom på och jag kommer fortsätta köra med Remsa på min beemer.. Mvh Niklas Meca Bildelar Örebro |
|
| Okej, det va skönt att höra, tack så mycket för svaret :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.