|
|
|
|---|---|
|
hehe kunde inte låta bli då jag själv har haft en 190E 2,6. Länk Das bmw | |
|
Mycket mycket intressant. Vore skojigt med en E34 med 35D motor=). Fast hur man effektivt monterar airbags i W201:an, det behöver dom visa bättre, bilen på bilderna har ju inte ens original förarairbag som för övrigt var standard i USA redan 1985 (fanns från produktionsstart 1982) Stephan |
|
|
Tyckte det var en rolig ide :) Das bmw |
|
|
Vore grymt skoj med en BMW 325im-89 med en 335i nerstoppad....kan inte komma ifrån att gamla E30:an ligger mig varmt om hjärtat när det gäller skoj för pengarna. |
|
|
Ballt att de byggt en ny MB 190. Det var på den tiden merca var kvalitet... M V H Stephan |
|
| grym ide :D skulle vilja se en e30 med motor från 118d, körglädje md riktigt låg förbrukning,,, kan det bli bättre | |
|
jo det kan bli annu bättre; en e30 M3 med S65B40, uppgraderade bromsar, chassie mm. Allt förpackat 100% stealth 80-tal. |
|
| Mercedes är för sköna. Dom vårdar sitt arv otroligt. Kul ide och de enda som skulle komma på den iden tror jag. Men förbluffas över hur snygg en 190:a är. Kan inte va nyttigt och få den känlsan. Antigen håller jag på att bli gammel eller så blir bilar bara fulare och fulare...ugg... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.