|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
WWW.SCHMIEDMANN.SE dom har jue iaf mycke avgassystem och lite annat smått och gött :) vet dock inte om dom har insug men de är bara att kika runt lite!! // karlborg |
|
|
Deko: Antar att det enda stället man kan köpa BMW performance delar är genom BMW!? //Jesper |
|
|
Lecar: Nej det stämmer inte, vi har alla Bmw original artiklar. Alla kanske inte ligger uppe på hemsidan men alla finns att beställa. Länk Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
>>vickis.. om ni har bmw performance exhaust vad skulle det gå på ? kan inte hitta det på hemsidan.. Mvh Dennis |
|
|
Deko: Jag behöver ditt chassi nr för att kolla upp det. Skulle vi kunna fortsätta denna diskussion på e-post? I så fall skicka ett mail med ditt chassi nr eller registrerings nr till mig och vilka delar det är du är intresserade av. Min e-post adress är: viktor@schmiedmann.se Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Viktor! Finns det grenrör till 4cyl e90 hos er också? Eller går det att ta fram? Mvh |
|
|
Vi har tyvärr inget än. Kollade även Supersprint men de har inget heller. Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.