|
|
|
|---|---|
|
Varför klagar alla på vit färg? Den ser ju alltid ren ut...och blir inte varm //Henke The only way to fly... :) | |
|
hrm...kör du med en vit bil mer än 500 meter när det inte är solsken och dammfri motorväg=skitig bil! samma för svart =( #232 i E28 registret Länk |
|
|
En Vit bil är intetsägande! : ) Passar kanske på en gammal intetsägande volvo. : / Fast det är ju vad lilla jag tycker fårståss. MM |
|
Donk |
Min 316 är vit och tycker det passar rätt bra på den eftersom den är helt original med gula blinkers osv. Bra på sommaren då dammet inte syns så mycket. Fick jag välja så skulle jag väl inte välja vit men köper man begagnat så kommer enligt mig inte färgen i första hand... bara den inte är gul förstås!! Den absolut fulaste färgen en bil kan ha! Har haft fyra bilar varav tre vita.. :) så nu får det verkligen vara nog! |
| Vit är ju ingen färg!! :) | |
| Vit å vanlig sossekontienerröd är de värsta färgerna man som finns | |
|
grabbar har ni sett taxi?? ;-) //Henke The only way to fly... :) |
|
518i slow mobil |
den e sjysst ju... E28, real POWER BMW e28 registret #154 www.bmwe28.cjb.net |
|
haha, då har jag i min ägo en riktig sosse-container, RÖD är den också... ;) Vad gäller den vita färgen så var min gamla kärra just vit... visst, ingen ögonbrynshöjare direkt men jag tyckte det var rätt praktiskt ur iaf 'smutssynpunkt'. När bilen tvättades, blev den verkligen *ren* då jag upptäckte varenda liten fluglort på den. Sen är det ju en fördel, att en vit bil på sommaren absorberar mindre värme (läs: är svalare). Och inom parentes sagt, nya bilen är stålgråmetallic :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.