|
|
|
|---|---|
|
Denna annons Länk är lite märklig ? Brukar roa mej med att kika på lite 850 bilar då jag är lite sugen på att köpa en om jag hittar rätt vill säga. I alla fall så ligger den här först om man söker här på AP-Powerbörsen bland 8-serien. Kollar man vid en jämnförelse på Fordonsfrågor Vägverket så stämmer inte miltalet annonsören uppgivit samt att senaste godkända besiktning var 2006-06-13. Vägmätarställningen var då 383834km ock inte 36000mil som i annonsen? Man får uppfattningen i annonsen att ägaren kört bilen som vanligt utan större problem mm. Är jag överkänslig eller luktar det....? | |
| En förtydligande länk här.....Länk | |
|
Jag skulle undvika den. För övrigt är japsdämpare på tyska bilar bara sååååååå fel. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Det står ju i annonsen att karossen har gått 36000 mil. Kan de vara så att den kanske fick utbytt motor som gått 2000 mil mindre? Noterad mätarställning 2009-05-22: 38383 mil Ser ut som att han försökt besiktiga bilen i maj i år men fick en drös 2or vilket gjort att den inte blev godkänd. Därav körförbud från juni i år. Bilen är just nu avställd. Antar att motorrenoveringen haft och göra med de felen som bilen fick vid besiktningen, bl.a. oljeläckage från motorn. // Daniel |
|
|
Är det inte lättare att kontakta säljaren angående frågor istället för att spekulera här?? Han har säkert en förklaring att komma med.. Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.