AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
357

skinn eller ej det är frågan!

zatzyoboy
Hej! Håller på och letar och planerar att köpa en 46ci, men har hittat många bilar utan skinn till ett intressant pris, men jag känner att en sådan bil bara måste ha skinn....Vad tycker ni, ska jag avstå från en bil utan skinn om priset är det rätta?...hatar att ha något som inte är perfekt!
bl
143
bloom
325i E36
Läs ditt eget inlägg så inser du snart svaret.
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Skinn är jäkligt snyggt men opraktiskt..kallt på vinter och stekhett på sommaren..
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Varför inte både/och? Den kompromissen gjorde jag, skinn på sidorna o tyg under rumpan :)
bl
143
bloom
325i E36
Håller nog ej med föregående talare,
en e46:a? få se nu... Varmt på sommaren?=klima, kallt på vintern? =Stolsvärme.
dessutom bättre andrahandsvärde samt mkt lättare att göra rent vid ev fläckar.
Skulle satsat på skinn om jag vore du och utgick från "dina principer/kommentarer"
Tveklöst skinn i en sån bil... Det där med att det är varmt repektive kallt tycker jag inte man märker så mycke... Man har ju kläder på sig ändå... Oftast iallafall :-)

/Johan
zatzyoboy
Det blir nog på det viset Bmwcoupe....
Självklat ska det vara skinnnn!!! Utan skinnnn ¨å är det ingen fin bil:)

Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Ska ha svart skinn i nya bilen, tyckte på nåt sätt att en M3 ska vara 'klädd' så. Men oavsett om man har klima/stolsvärme, så tar det lite tid innan det börjar verka! Menar, en bil som stått i solen i het sommardag vet vi väl alla hur det känns (aj!)när man sätter sig! o svart skinn är väl inte lämpligast ur den synpunkten... O på vintern, om man har bråttom iväg o inte vill vänta på att stolarna värmts upp, ja då kan man ju alltid slänga in skinnfällen....*asg*
-:BeeMWe:-
Det skall vara galon!

10 liter bensin på 4 mil...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.