|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Richie L |
Abbe Hmm ... vad tokigt det blev. Synd att ni åkte så långt för en så olyckad träff. Föregående träffar har det varit mkt bmw´s men just denna gång verkade alla ha nått annat bättre för sig. Verkligen trist men vi får se om det går bättre nästa gång. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Det var ju som sagt Tullinge... Sen är väl lördagar i allmänhet en sån dag då folk hittar på saker? //Koffe, som dyker upp nästa gång =) |
|
markus00 |
Vädret va ju inte heller det bästa... |
|
Tjena Dino! Min ljuddämpare gick för 4500kr hos Bildelsimporten i Uppsala. Dock så var det något fel i prislistan så egentligen kosta den 5000kr. Men jag fick den billigare =) Schysst som fan... Den sitter nog på bilen imorrn =)=)=)=)=)=) Mvh Tobbe |
|
Dino |
Grabbar , kan inte vi köra en träff nu till helgen medans det är bra väder och alla har inte åkt till semester , de senasre träffarna har väll inte vart så där jätte lyckat har jag en känsla av , det har vart många som inte va klara med sina bilar som inte kunde komma "jag" :)) , Vad säger ni om det ? Tobias eller nån kan väl dra igång en tråd om det isåfall ! M-MotorSport |
| I helgen firar vi faktiskt midsommar!!! | |
Dino |
oj dåååååå , det hade jag helt glömt bort :)) Glad midsommar på er för man väl säga då :) M-MotorSport |
| Tackar =) | |
|
Annars kanske man kan fixa en till nästa helg... Men då kanske folk åker bort??? :-/ Men visst skulle man ju kunna ordna med en ny tråd. Fattar inte, vi måste få med oss mer folk! Mvh Tobbe |
|
markus00 |
Jag kommer helt klart om jag hinner få iordning på min bil. Kan vi inte ta det till helgen om 2,5 veckor istället??? |
Dino |
Tobias , om två veckor så är det den 29 antar jag o då ska jag till Gävle antar att det är en hel del som ska dit , ska inte ni komma då ? annars kan vi jo ta det på gamla hederliga Onsdag :) M-MotorSport |
|
Det är ju sant... Man kanske skulle satsa på Gävleträffen! Får se, får se... //Koffe |
|
|
På Lördagar verkar det som om drottningholms slott verkar vara ett populärt utsiktsmål,15/6 var det ju nästan fullt på hela parkeringen även utan BMW-träff. Brostugan eller något annat ställe kanske är ett bättre förslag om man ska träffas på helgerna MVH Jörgen |
|
markus00 |
Var ligger den där brostugan? |
| Varför skall alla BMWPower träffar vara i Stockholm? Hade det funnit något i närheten av GBG hade jag varit där på studs! | |
|
markus00 Brostugan ligger ju direkt till vänster efter bron istället för att fortsätta rakt fram till drottninsholms slott. J.L Om du är intresserad av att ha en träff i t.ex GBG så kan du ju skriva en tråd här på forumet och samla ihop alla göteborgare till en träff. MVH Jörgen "Bilen är din borg,i bilen sitter kungen och medtrafikanterna är ditt hov!" |
|
markus00 |
Ok men där går ju lika bra ju. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.