|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Richie L |
Nu är det hög tid för ännu en bmwpower träff! Hade tänkt en liten sammandrabbning vid parkeringen vid drottningholmsslott lördag 15/6 17.00 Den tidiga tiden för att det formodligen är varmt och skönt och att en del kanske har andra planer för kvällen. Om många kommer kanske det kan bli en trevlig crui Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
Richie L |
Gjorde det fatala misstaget att posta mitt icke färdigskrivna inlägg men fortsätter här hehe. (Moderator kanske kan ordna till misstaget?) Som sagt kommer det många kan man kanske få till en trevlig cruiesing. Så vad säger ni? Ska vi dra ihop den omtalade power- träffen utan att besöka brostugan? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Jag kommer inte... Ska till Tullinge på dagen, och förmodligen festa på kvällen. Alt. blir det grillning med lite zatzyfolk... Men vilken annan dag som helst hade det varit en bra idé =) (Förutom söndag, då jag oxå är på Tulling =) //Koffe |
|
Richie L |
Jag har själv planer att dra ut på kvällen alt zatzy. Hade glömt tullinge. Tänkte ju också dra dit men när börjar det och hur länge håller det på? Går det inte att ha powerträff efter tulinge eller det kanske blir sent? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Trist......att alla träffar verkar vara i Sthlmsområdet =( annars hade man nog kommit... #232 i E28 registret Länk |
|
markus00 |
Jag är intresserad bor inte så långt ifrån. |
|
Jag kommer gärna! =) Såklart... Men bara om vi blir ett gäng! Cirkus 5-15 Bimmers... Vi behöver helst 2-3 DV-kameror me =) Plus kanon väder! Mvh Tobbe |
|
| Mmm, då har jag monterat larm, sidokjolar, stereo och mittarmstöd också... Ser fram emot lördagen, mvh Kjell | |
|
Är de långt från malmö?? Fegt Att Bromsa |
|
| Jag är i Stockholm i helgen så jag kommer om det blir något, hur tar man sig dit från södra Stockholm? | |
|
Abbe, du kör essingeleden i norrgående riktning, efter en vägtunnel tar du av mot Bromma (avfarten efter Fridhemsplan/city-avfarten). Följ sedan vägen (Drottningholmsvägen) ända fram till Brommaplan där du tar till vänster i rondellen (mot Drottningholm). Väl framme vid slottet tar du avfart n:o 2 till vänster och möter oss andra på den asfalterade parkeringen. annars bor jag i Söderort så jag kan ledsaga dig fram från Hägersten... MVH KJELL |
|
|
Richie: Tror det börjar kl 0900, men jag är osäker på när det slutar... Skulle vilja veta själv, för det verkar som det blir fest efteråt (fast redan kl. 1700!). Fast å andra sidan, är man där från 0900 till typ 1500 så lär man ju va rätt less på rattlåsracing sen, å kan åka hem å dricka öl i lugn å ro =) //Koffe |
|
|
Låter som en bra idé, pga arbete har jag inte tid att åka på onsdagsträffarna så ofta. Vilken tid !? Hoppas jag hinner polera bilen först... När du älskar att köra !!! |
|
| powerkjell, kanon bra. | |
Dino |
:((( Tråkigt att jag missar den träffen då , får inte min bil klar förrän nästa torsdag :( , men men ni andra får ha det gott då :) M-MotorSport |
Richie L |
Koffe Kan du inte glida förbi som hastigast och heja då? Dino Häng på nån ut vettja! |
|
Tror inte jag hinner. Har köpt biljett till ett party i S-tälje som börjar kl 1700. Har två polare på besök i helgen oxå... Men som sagt, vilken annan dag som helst =) Sorry... //Koffe |
|
|
Kjelle... Vad säger du. Ska vi ta kort imorrn??? :-/ Idag e det ju ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSS-regn =( Då kanske vi kan plåta på slottet innan vi åker till Drottningholm (tvätta bilarna också!) ;-) Ring mig om du vill... Kommer va i stan runt 14.00 i vilket fall som helst. Ha det! Mvh Tobias |
|
|
Tjena! Har bilen inne för plåtskadorna jag fick i vintras. Om bilen blir klar idag (som utlovat) dyker jag upp. Vilken tid är det som gäller? /foo |
|
| Faen... Polaren med fyrpelarliften var magsjuk så sidokjolarna blir liggande ett tag till. | |
|
Tobbe, jag glömde bort dig! Om jag inte får på sidokjolarna idag så är det bäst att vänta med bilderna. Vill inte sätta in bilder på galleriet på en ofärdig bil MVH KJELLEN (.)””(.) ( ’o’, ) -()-()-<@ (_)-(_) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.