|
|
|
|---|---|
|
BMW 316-330i/d Även Cab! Ej M-Tec! 12 E46 3.98- 35/20mm H294851 BMW 316-330i/d Även Cab! Äv M-Tec! E46 3.98- 55/35mm H294841 Varför står det så på 35/20 sänkningen, jag vill inte sänka 55(40 eftersom ja har m-sport) utan jag nöjer mig med 35(20 eftersom ja har m-sport),(5 mm sänkning bak räcker för mig) Kommer det funka att använda 35/20 mm sänkning på en 330 cab 01 med m sport? | |
|
Bilar med m-chassie är ju redan lite sänkta från fabrik. Så en gissning kan vara att väljer man 35/20 sänkningen så blir inte bilen lägre. Sänksatsen jag har på min bil heter 50/25mm med sänkte bara typ 30/15mm eftersom jag har m-chassie. Hänger du med? ;) |
|
| Det är ju det jag menar inom parantesen, ser att det blev lite otydligt. Jag undrade mer om det fanns någon annan anledning än det? | |
|
har oxå hört nåt sånt där och skulle vilja veta anledningen till varför H&R ej rekommenderar att montera deras fjädrar då man redan har M-chassi...kan det vara att de blir problem med frigång för dämparen eller menar dom att fjädrarna ej är "anpassade" för dämparens längd??..skulle nämnligen vilja sänka ytterligare fram på min. Mvh |
|
Gee |
Men det finns ju modeller som är anpassade för M-tech? av H&R: BMW 316-330i/d Även Cab! Äv M-Tec! E46 3.98- 55/35mm H294841 Men du kanske inte vill sänka så mycket? Vad kör du på för fälgstorlek? |
Gee |
Oj läste bara Topicen sen svaren såg nu att du har postat de kittet, Sorry <3 Edit funktion |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.