|
|
|
|---|---|
|
Var köper jag fälgar ifrån dom ? helst i sthlm ...eller i sverige... MVH TONY ///M3 | |
|
Importör av bl a Mas Italy är företaget Abbozzo i Göteborg. Ring och fråga dem efter närmaste återförsäljare i Sthlm. Jag tror dom har telefonnr 031-50 88 20, annars kan du surfa in på www.abbozzo.se roadZter |
|
|
Kolla med Jani på KM DÄCK ,tele 08-59070260 han kanske t.o.m har hemma på lager ... dom är proffsiga och har mycke prylar till BMW samt bra priser dessutom. /Robban |
|
|
Kolla med Jani på KM DÄCK ,tele 08-59070260 han kanske t.o.m har hemma på lager ... dom är proffsiga och har mycke prylar till BMW samt bra priser dessutom. /Robban |
|
| Jag beställde 20" MAS sagitta av Däckbörsen i bromma igår, 08-7041880. | |
|
Bimmerman: Mas Italy Sagitta är grymt snygga på Bimmers, köpte själv 18" till min före detta Z3'a. Köpte du "chromelook" eller de "vanliga"? roadZter |
|
|
Pratade precis med däckgubben och dom fanns inte klara och det skulle inte tillverkas några nya förrän efter deras semester på fabriken så jag beställde 20" Antera 309 med kromad kant istället. /Bimmerman Länk Sponsorer Demon Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bimmerman; Vore inte bugs 20"tums Hartge hjul varit lämpligt för dig som vill vara riktigt stygg. Han har ju lurat på att byta, om han inte gjort det redan. Länk MVH Hasso |
|
Ja dom var inte helt fel, men jag får en liten specialdeal med ett bra pris på splitt nya och nya däck. /Bimmerman Länk Sponsorer Demon Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Mas italy har jag på min , 9½ x 20" sitter som en fläskläpp... nån som vill köpa?!? mvh Danne 0708-862168 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.