|
|
|
|---|---|
|
Hej. har problem med min 525 e60 från 2003. Kom upp felmeddelande flera ggr för nån vecka sen. Drive control system failure, drive moderatly. lämnade då in den på en verkstad för felsökning. var inte m bilar. kostade 595kr och det står rattvinkelgivare, med felkod 5EBA, när dom hade gjort felsökningen. Då lämnade jag in den för att dom skulle byta ut den delen så att felmeddelandet inte skulle komma upp. byte rattvinda 2053kr beskrivning: spiralfjäder. ganska dyrt tycker jag. sen när jag åker till jobbet på kommer samma felmddelande upp igen. då åker jag tillbaks till firman med bilen och dom gör felsökning igen. samma kod kommer upp. sen säger dom att det kanske är mitt fel att den krånglar igen. men det hela slutar med att dom inte kan hjälpa mig säger dom och skickar mig till m bilar. så jag var på m bilar idag och pratade med dom men dom var lite osäkra så jag ska lämna in den på felsökning där, så skulle vi få se vad som händer. Men jag undrar, har någon annan här haft samma problem eller kan hjälpa mig på nått sätt? för nu känns det som att jag har betalat för nått som inte har blivit åtgärdat, att dom bytt ut en del som inte behöver bytas ut eller fel del. och om m bilar hittar nått fel och åtgärar det så har jag fortfarande kostaden hos bilfirman med bytet av nått som inte hjälpte... är islken och sur och skulle gärna uppskatta svar som kan vara till det bättre. | |
|
Länk Mvh |
|
|
tack så mycket |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.