|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Gå in på deras hemsida och bilar i lager så ser du den. Verkar dock inte finnas några bilder på den med en hel del info. Dock är den jag kan hitta svart och det var väl inte riktigt det du hade tänkt dig. | |
|
Hej Tänkte bar berätta att jag nu är ägare till en M5 e39:) Det blev bil nr 2, och den är mkt fin, är super nöjd! Tack alla för hjälp! Körde upp i söndags till Avesta, 67 mil enligt gps men körde nog närmre 75 mil enkel resa, körde kl 0500 på morgonen, glömde bort att det var vintertid, så vi sparade en timme på kvällen:) Kom upp vid 13 tiden. Bilen såg nästan ny ut:) Affären gick ganska snabbt och smidigt och vi började köra hem vid 16 tiden. Vi var 4 st som åkte upp, alla fick köra mer än 50 mil var den dagen. Tjejen hade ett leende när hon körde M5an, fast hon har varit en ganska stor motståndare till BMW:) Tankade både fiestan 1,3 och M5an i stockholm, efter 45 mil så tankade vi igen, då hade fiestan druckit 29 liter och m5an 50,5 liter:) Det var regn hela vägen så det va ingen lek körning, samma körning med båda bilarna, runt 110 km/h. Men det är det värt!!! Det var jag och tjejen och brorsan och hans tjej som körde upp, alla var helt slut kl 24 när vi var hemma. Precis uppdaterat navin med en 2008 skiva, verkar funka fint. Får se om jag ska uppdatera till MK4... Ha det gott, ses kanske på vägarna eller någon träff! Mvh. Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.