|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenheter av DT High end Box från Dieseltech? Ganska dyr tycker jag, runt 10 papp. Är den värt pengarna? | |
|
Kollade in deras sajt och det står att "boxen" har ett mjukt påslag som ska skona lådan, det verkar ju bra. Dyr men med öppet köp så prova? Men jag rekomenderar ett olje och filterbyte i automaten innan trimboxprov - GM-lådan är ju inte så hållbar... Mvh |
|
|
Jag har haft en hel del dialog med dem och de verkar kunna göra det mesta med motorstyrningen med denna box. De lägger en sk. "kudde" på max 2 sek för att ge en mer mjukare effektökning för lådans skull. De uppger att de kan få min motoreffekt upp mot 280-300 hk, dock så skall man avlägsna katten för detta. Det skulle vara intressant att se ett bromstest på ca 250 hk och jämföra effektkurvan med en för box-trim. ÄR det någon skillnad tro ??? Boxarna är ju drygt en fjärdedel av priset, så man undrar ju om det är värt pengarna... (Jag har nyligen gjort en service på A-lådan på STM...och så har man ju avlägsnat flapsen vid insuget ..så slipper man det problemet.) Tacksam för mer erfarnheter om någon har.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.