|
|
|
|---|---|
|
E38 750iA -94 med 20 " kromade feta fälgar - va e okej att betala? (24000mil Import -01.....) Skruvad???? Va är viktigt att titta vid köp? Dom 5 viktigaste grejerna? Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! | |
|
Länk Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! |
|
|
Ca. 20000, skulle jag gissa på. Länk |
|
|
Varför så lite???E dom inte värda mer???? Den e ju skit fet!Med kromfälgar o grejer. Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! |
|
|
Kollade på mobile.de.... där låg en likadan fast me vanliga bmw fälgar för typ 6000euro respektive 8000 euro..... Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! |
|
|
Nja, 20.000 kr är en sanning med modifikation 25-30.000kr tror jag ligger närmare sanningen, utan fälgar dessutom. BMW CS #1812 |
|
|
V12 är svårsålda i Sverige idag. 20000 är givetvis för litet, men tror inte man får mycket mer än 30000 för en sådan idag. Sen saknas det ju bilder på inredningen, hur ser den ut? Du gillar fälgarna. Personligen tycker jag dom var hiskeligt fula. Några 6-8000 Euro är den iallafall inte värd i Sverige. Har du varit i kontakt med säljaren? Eller är det du som är säljaren? |
|
| Du hann visst imellan Philip. | |
Scheckheft |
bling-bling-fälgar höjer knappast bilens värde. Nå, kanske i programmet Pimp my ride då. Begagnatguiden hittar du här Länk I övrigt är det svårt att ge omdöme utifrån en kass annons, både text- och bildmässigt. När jag ser bilderna undrar jag om han ska sälja bilen eller julgransfälgarna... Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.