|
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Köpte nyligen en fab-ny E90 330. Upptäckte senare att någon plockat bort skinnfodralet till nyckelfjärren. Detta fodral brukar normalt ligga i en liten plastpåse i handsfacket? Eller har BMW kanske slutat med att dela ut dessa. I vilket fall, så kontaktade jag återförsäljaren M-bilar i Eskilstuna eftersom fodralet saknades till min nyinköpta BMW. Idag, så kom det efterfrågade fodralet inkl en faktura på 150:-? Undrar om någon annan nybilsköpare här på forumet erhållit detta fodral utan kostnad? |
|
Nope, det kostar extra. Finns ju även nyckelringen med en 3:a. Det beror nog lite på säljaren också, hur villig han/hon är att skicka med ett fodral. |
|
| Det hänger nog på din säljare. Ett fodral ska de kunna skicka med om de köpt en ny bil för nästan 500k. | |
|
Det var snålt. Brukar alltid få något kul. Skulle aldrig betalat för sådana småsaker. Det beror helt o hållet på säljaren. //Stefan |
|
|
Det där skinnfodralet till E90, E60, E83 mfl har ju precis kommit. Visst är det snålt av dom att inte bjuda på fodralet. Jag brukar alltid se till att få med lite små saker när man ändå har köpt en ny bil av dom. |
|
|
Länk Lite billigare iallafall ;) |
|
Roffa1 |
NiKe81: Det högre priset jag fick betala beror nog på att återförsäljaren dessutom debiterat mig +30:- i faktureringsavgift? Det konstiga är att jag överhuvudtaget ej bett om att få köpa någonting alls. Talade endast om att nyckeletuiet saknades till min bil, svar: Det ska vi fixa. Det handlar ej om några stora pengar, men det är sättet jag retar mig på. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.