|
|
|
|---|---|
|
en tråkig men torr och fin söndag, bra asfalt och en kamera, då kan man göra mycke kul. så blev en liten film med hartgen. lite ur-rensning 0-150 =) Länk | |
| hur många hästar är din bil på, har aldrig hört talas om 327i Hartge, såg ut att gå väldigt bra. | |
|
tackar! nej det finns inga serieproducerade, o min är heller ingen produktionsbil från hartge, dvs. helt kit med väghållning, spoilers m.m. bara inlämnad för trimmning när bilen fortfarande fanns i tyskland. det har funnits bänkpapper på den, något jag inte verkar hitta bland alla papper på bilen.. dock inte kollat så jätte noga och kan heller ingen tyska..varit i kontakt med 3 tidigare ägare..2 hävdar 244 hk på hjulen och en 244 hk i motorn.. egentligen känns den effekten i motorn mest trovärdig. dock hamnade jag 2-3 meter bakom en m3 3.0 upp till 180-190 km / h. och en sån har ju som känt 286 i motorn (förmodligen mer oxå eftersom 286 hk är en klurig siffra =) ) finns även en h3 motor från hartge om man googlar, baserad på m50 i storlekar 2 liter till 3.5. men i specarna där så skiljer sig mina specar lite har jag sett. så de kan inte va den motorn. + att ja tror inte de var framtagna 92 redan. däremot är det ju kul med garaget nissarna då alla ska ta fram tiduret o klocka vad de var mellan 100-150.... en ärlig sån tidtagning finns inga behov att göra där. för de finns inga faktorer där som talar för bilens rättvisa. dock onödigt att ta de här nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.