AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
952

gjort en liten film med kärran

Aq
753
Aquilla
M5 3.6 - 90 Macaoblau Metallic
M5 3.8 - 93 Diamantschwarz Metallic
518i - 82 Alpinweiss
540ia - 95 Calypsorot metallic
en tråkig men torr och fin söndag, bra asfalt och en kamera, då kan man göra mycke kul. så blev en liten film med hartgen. lite ur-rensning 0-150 =)

Länk
hur många hästar är din bil på, har aldrig hört talas om 327i Hartge, såg ut att gå väldigt bra.
Aq
753
Aquilla
M5 3.6 - 90 Macaoblau Metallic
M5 3.8 - 93 Diamantschwarz Metallic
518i - 82 Alpinweiss
540ia - 95 Calypsorot metallic
tackar! nej det finns inga serieproducerade, o min är heller ingen produktionsbil från hartge, dvs. helt kit med väghållning, spoilers m.m. bara inlämnad för trimmning när bilen fortfarande fanns i tyskland. det har funnits bänkpapper på den, något jag inte verkar hitta bland alla papper på bilen.. dock inte kollat så jätte noga och kan heller ingen tyska..varit i kontakt med 3 tidigare ägare..2 hävdar 244 hk på hjulen och en 244 hk i motorn.. egentligen känns den effekten i motorn mest trovärdig. dock hamnade jag 2-3 meter bakom en m3 3.0 upp till 180-190 km / h. och en sån har ju som känt 286 i motorn (förmodligen mer oxå eftersom 286 hk är en klurig siffra =) )

finns även en h3 motor från hartge om man googlar, baserad på m50 i storlekar 2 liter till 3.5. men i specarna där så skiljer sig mina specar lite har jag sett. så de kan inte va den motorn. + att ja tror inte de var framtagna 92 redan.

däremot är det ju kul med garaget nissarna då alla ska ta fram tiduret o klocka vad de var mellan 100-150.... en ärlig sån tidtagning finns inga behov att göra där. för de finns inga faktorer där som talar för bilens rättvisa. dock onödigt att ta de här nu.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.