|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Har du testat att byta lister helt? Jag frågade dem om det men de kostar nästan 8papp. Och så kunde de inte garantera att det skulle bli bra. | |
|
Läcker det in när det regnar eller om ni tvättar bilen med t ex högtryck också? Mvh |
|
| Nej, inte bytt listerna, bara behandlat. Det komiska är att jag läste en review av BMW E92 335i innan jag köpte min. Där skrev dom att det nästan var läskigt tyst i cupén och inget vinddrag hördes trotts en coupé. Eller hur ?? | |
|
Det regnar inte in i min bil iaf. Ja det borde verkligen vara tyst för jag har tyst på min ena sida så uppenbarligen går det ju... |
|
| Inget regn för mej heller ! Kanske viss fukt efter glaset efter högtryks tvätt. | |
| Exakt som för min, man ser lite kondens bara efter tvätt | |
|
Detta är ett ganska vanligt problem med coupémodeller. En sak man kan göra för undvika att problemet uppstår/förvärras är att ta tag i dörren och inte i glasrutan när man stänger dörren. Mvh/ Niclas |
|
|
tack men jag stänger aldrig i nåt annat än dörren och de som gjort annat han minsann fått reda på hur det ska vara:D Men jag har också hört att detta kan förekomma på cupeer men eftersom det inte verkar vara vanligt på 335an så början man ju undra det är ju bara jonas och jag som verkar ha det problemet här inne t. ex. |
|
|
Är inne på min andra E92a och har inte upplevt dessa problem. Att ta tag i rutan för att stänga dörren är en dödssynd som skall bestraffas därefter. Hatar när folk gör det! |
|
| Jo jag skriker till varje gång men i bland r det tyvärr för sent...de gör dock aldrig om det igen men man vet ju inte om förra ägarens fru kanske tog där och detta kanske på lång sikt gjort att det drar.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.