|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag är en glad, nybliven ägare av en 330i -03 är och är, hittills jäkligt nöjd! Så då till mitt (mycket angenäma) problem. I mittkonsolen har jag hittat någon form av kontakt vilket jag trodde var en telefonanslutning vilket killen på m-bilar inte alls trodde det var.. så vad är det? :) Bilder finns på Länk Med vänliga hälsningar Niklas | |
| Edit, Om det är till någon hjälp så är bilen utrustad med harman/kardon högtalare samt stora navigationen.. :) | |
|
Jag har iaf satt en kulspetspenna där :) __ Tobias Andersson |
|
|
Är en Stifthållare hållare:) Antagligen en penhållare? Länk |
|
|
Hehe...det är en pennhållare:) Surf Or Die!!! |
|
|
Vafan.. vilken besvikelse :P Men tack för snabba svar! :D |
|
| Hur det står till med bildningen hos M-Bilars personal. :-) | |
|
En skitig penn-hållare, se till att städa bilen ;) Har en blå bic penna sittande där, ser inte få snyggt ut, men sitter bra och alltid till hands :) |
|
|
Ok, så det är en penn-hållare. Hade fått för mig att där hade suttit en lampa för belysning. Men vad är hållaren som sitt till höger i mittkonsolens fack till? Se högra bilden i denna trådens inledande inlägg. |
|
|
Pennhållare, snicksnack. Det är ju ett uttag för en fluxcapacitor!! /Johannes |
|
|
Per HF: Antagligen en hållare tänkt för t.ex betalkort (min gissning). __ Tobias Andersson |
|
|
Weiman, flux capacitor fungerar bara i rostfria bilar :) mvh/ Anders |
|
| Jepp stämmer, korthållare. Har ett OKQ8 kort sittande där, lyckas dock inte få i två.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.