|
|
|
|---|---|
|
Finns det klara baklycktor till E36 Cupé. såna som finns på E39. Kan inte hitta mer en vit/röda. | |
|
Den model her findes: Länk ved dog ikke hvor den kan købes. Nogen som ved? Hilsen Rold (dansk) |
|
|
Kolla med Appelt styling, de har sådana lampor till andra bilar, vet att jag sett just denna baklampa någonstans, men kan givetvis inte hitta det nu. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Var inte riktigt de med runda röda jag hadde tänkt mig. mer de med klar glas som e39. Verkar helt omöjligt att hitta. |
|
|
Hänger inte riktigt med på vilka du menar längre, finns det någon bild någonstans? Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Jag vill också ha såna som MeTaLMaN önskar!! Sitter på nya E39 samt senare E38or..har letat o letat men inte hittat nånstans till E36... Bara å leta mer.. /martin |
|
|
www.nfs.se eller .com dom har |
|
|
Är något sånt här jag tänkte på! Länk Länk Länk Men hittar inte någon som säljer dem.. Typ Omöjligt... |
|
|
Kolla här: Länk Något som passar? Annars säljer BMW själva bakljus med vit blinkers. Mvh |
|
|
Är inte så klara som de till e39.. Ser inte ljust ut att hitta dem till e36... Jobbigt om man skall behöva ge sig :-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.