AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
735

Min erfarenhet BMW 320 d E92

Visa användare
122
ducc
BMW M2
Skriver ett litet inlägg om mina erfarenhet med min BMW 320 d -09.

Har haft flera nya bilar i olika modeller men denna BMW är min första.
Förbaskat trevlig bil, min är utrustad med M sport paket, bla. vilket gör bilen ja helt undrerbar på vägen, fan man hänger på hojarna när det svänger ju!? ;)
Har aldrig ägt en bil innan som är så välbalancerad, utryckte mig vid ett tillfälle att denna bil gör en dålig bilförare bra...
Min bil har en annan programvara vilket va ett ytterligare lyft, snabbare gasresponse, vist mer effekt = lite roligare, enket i min lilla värld.. :)

Som offtoppic så hade jag en Volvo T5 nya modellen med massor gjort under huven, vist kul med en bil som går som fan men effekten va helt obrukbar. Bilen kunde byta färdriktning vid accerelation och det bara rök om hjulen...

Min BMW är precis sådär bra på allt och man tar så ofta man kan en extra sväng på vägen hem..

//Frank
är nu inne på min fjärde bmw och förstår precis vad du menar.. trots att jag bara har en 116 nu så är den riktigt kul att köra.. har haft 3-serien innan (e46 då) och håller med dig dem är så välbalanserade.. har inte kört någon e9x än men kan tänka mig att dem är snäppet bättre och det betyder riktigt riktigt bra :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.