|
|
|
|---|---|
|
Nu är det dags, kopplingen slirar som en galning. Har kollat lite med lokala BMW handlaren samt BMW Solna, och det verkar som om delarna endast kommer ligga på ungefär 9000 :-, sedan tillkommer arbete. Tacksam för tips och idéer! Typ, sinterkopplingar och så, känner mig lite tveksam inför sådana. Vill ju inte bränna svänghjulet, som jag hört går ngnstans runt en 50 papp. Det finns ingenting man kan göra åt den befintliga kopplingen just nu? Det här betyder att jag inte kan röra bilen mer ifall det skulle förstöra svänghjulet, vilket betyder att jag står utan bil i 1,5 månad då det tar tid att få hem delar. Tänkte kanske ringa JWR också och kolla, men antar att det inte är något bättre där. Mvh Marcus | |
| Tvåskivs och sinterkopplingnar går inte loss på mer än en 17-18k till Evo6:or och där är väl liknande hästkrafter och vrid på trimmade Evo6:or. | |
|
Heh, oj. 17-18 000 kr är ju ganska mycket mer än 9000 + arbete :o) Tror jag håller mig till original då... Suck. Försöker få tatt på JWR's telenummer, men 'sök' funktionen på BMWPower fungerar inte för mig just nu. Får väl leta manuellt snart... /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
| Ooops... Trodde att du skrev de kostade 50kkr... Men såg nu att du pratade om svänghjulet. Sorry. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.