|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag och min underbara sambo har planerat att byta ut E39T:n mot en E38 för att kunna färdas mer ståndsmässigt. Nu till min fråga: Alla E38 740/750 som jag har sett till salu så tycker jag att det verkar svårt att få till en bil med inredning som jag önskar den. Kontur eller komfortstolar och gärna nån annan färg än svart, och absolut inte grå. Finns det många fullsmetade E38:or i Sverige eller ska man vända blickarna ner mot Tyskland för att hitta nån som inte är svart som synden innuti? /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten | |
| Vad är det för fel på den här tex. Länk | |
|
Det är inget fel alls med den... Fullt acceptabel inredning, men oxfordgrön ligger inte på sambons favoritfärgslista. Sen kan ju fullsmetad diskuteras med denna bil... Snygg och ren är den absolut! /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Visst ska man köpa bil med hjärtat, men hur är det med en 735? Denna bil känns spontant rätt, om det inte vore för motorn??? Länk Lite stöttning kan behövas /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Köp!! Du kommer ha mycket svårt att hitta en läckrare. Stephan |
|
Scheckheft |
vad är det med motorn? I övrigt en unik bil, väldigt väl utrustad. Färgen skiftar i mörkgrön/violett/grå-blå, beroende på ljuset. Mycket fint :) Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
|
Det är antagligen inget fel med en 735 men forumet har ju sagt att det är 740 eller 750 som gäller annars kan man lika gärna skippa E38. Jag har personligen inte kört annat än en 728 och den kändes sliten men inte seg. Nåväl, frågan är ju på vad slutpriset hamnar hemma på Frösön? /Thomas |
|
|
Håller med om att den upplänkade 735an är verkligen vrålsnygg, däremot verkar den inte ha 16:9 navigatorn, så frågan är om det är en 01:a? Sannolikt har man även i tyskland bra prutläge på en två generationer gammal lyxbil som inte har någon av de attraktiva motorerna. |
|
|
Är ju en smaksak, men själv tycker jag det gråvioletta skinnet och konturstolar är snyggt på min svarta bil (se länken). Länk |
|
Scheckheft |
simon: EZ är inte lika tillverkningsdatum. Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
|
En E38 är ingen racerbil så det kvittar nästan vilken motor den har. 735:an borde ha fartresurser så det räcker och blir över. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.