|
|
|
|---|---|
| Finns det någon som har erfarenhet av Ditec i Ystad. Innan jag ställer in cabben för vintervilan tänkte jag komplettera Ditec-behandlingen. När jag var i Malmö var det någon trevlig person som tyckte bilen glänste lite väl mycket och "mattade ned" bakflygeln. Jag har tidigare haft bilen under Jörgen Sandells mästerliga omvårdnad. Eftersom jag flyttat bilen från Stockholm till Ystad behöver jag hitta någon bilvårdare av Jörgens kaliber. Var hitar jag en sådan i Skåne? | |
|
Jag känner inte till Ditec i Ystad men tror att dom har öppnat ganska nyligen. Själv har jag tidigare anlitat Ditec på Krusegatan i Malmö ett par gånger och varit allt från nöjd till mycket nöjd. Senaste gångerna har jag haft mina bilar hos Vonne Länk i Arlöv och varit mycket nöjd. Jag upplever deras PAS-lackskydd likvärdigt med Ditec i hållbarhet men ytan upplever jag något blankare. ___ //Ulf |
|
| Programmer, tack för tipset. Vonne verkar vara intressant. Man kan undra om det är OK att behandla bilen med deras metod - PAS-lackskydd - om man som jag har en Ditecbehandling. Antagligen spelar det ingen roll. Ska höra vad dom har att säga om detta. | |
|
Det ska inte vara något problem då dom polerar bort Ditec:en. Min 530 var tidigare Ditecbehandlad och är nu PAS-behandlad. Men prata med Vonne så får du säkert ett grundligt svar. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.