|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hoppas det inte var någon härifrån :/ Såg ut som en brittishracegreen-m3:a på tv. Är det inte lite väl dumt att köra streetrace mitt i stan? :( Länk Länk | |
Grusse |
Läs detta: Länk Och sen ändrade de sig Länk |
|
Onödigt är det i vilket fall som helst när människor kör ihjäl sig. aldrig mer Audi! |
|
Blykälkeraggaren |
Tråkigt när sånt händer... Ö V N I N G S K Ö R Mvh. Richard |
325Ci |
Det hända här i helsingborg. Den av en Grön M3 GT som krashade rakt in i en mur-vägg... väggen ligger intill en rodell o vad jag har hört så ska han ha håltt uppemot 200km/h rakt in i väggen... |
325Ci |
Vad jag mer hört e att där skulle varit några vittnen och att någon av dom skulle ha filmat när denna olycka inträffade.. |
|
Lite bilder på bilen... Länk Söker en Alpina motor passande E-30, typ b6 2,8 men gärna större!!! :) -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Grabbens kort var 4 dagar gammalt... styling för brudar, i en sådan bil, med den lilla erfarenheten leder oundvikligen till sånt här... tråkigt/onödigt/klantigt!! C-YA! |
|
|
Dandelue: Du ska nog ta reda på fakta innan du uttalar dig så kraftigt! |
|
325Ci |
Vadå hans kort va 4 dagar gammalt?!?!?!!?!? |
|
Hur vet du det?? |
|
|
Jag formar mina åsikter efter den fakta jag fått. Det jag skriver står jag för! Om jag har fel, vänligen korrigera, men racka inte på mina åsikter om ni inte vet bättre själva! Skiter väl i om grabbens körkort är tre timmar gammalt, man sätter inte andras liv i sådan fara! C-YA! |
|
|
Jag formar mina åsikter efter den fakta jag fått. Det jag skriver står jag för! Om jag har fel, vänligen korrigera, men racka inte på mina åsikter om ni inte vet bättre själva! Skiter väl i om grabbens körkort är tre timmar gammalt, man sätter inte andras liv i sådan fara! C-YA! |
|
325Ci |
Undrar vart du fått den informationen ifrån...för fakta e det iaf inte!! |
|
vilken information syftar du på? Och vilken info stämmer då? C-YA! |
|
|
Om du tänker på körkorts tiden sa dom de i nyheterna och på radion. Man ska inte lyssna på allt media har att erbjuda, men faktum kvarstår... stackaren är död och en till är skadad. C-YA! |
|
325Ci |
Tror du på allt i radion/nyheterna då? Det gör inte jag. Jag vet att han har haft körkort mycket längre. |
|
Gissa hur rykten uppstår... Källkritik/granskning är oerhört viktigt, framförallt innan man upplyser andra. Beklagar sorgen för alla anhöriga. |
|
|
Min egen högst privata åsikt att både medias spekulationer och sensationssökan att hitta smaskiga detaljer är osmakligt. Det var en tragisk olycka och att ett förlorat människoliv, oavsett orsak inte skall kunna få vila i frid är inte att ge respekt åt den bortgågne och hans närstående! Beklagar sorgen. Asken |
|
|
Det visar sig att flickan är bröt nacken och ryggen och kommer få tillbringa resten av livet i rullstol. Killen var ju tydligen född 1982 så han har ju inte haft körkort allt för länge. |
|
|
Detta är mina personliga åsikter: Visst var olyckan tragisk - killen var ju bara 20 år, men samtidigt tycker jag det är lika tragiskt att man utsätter både sig själv & andra för den fara det innebär när man kör fort på sådan plats... (tänkte på tjejen som åkte med samt den försörjande 4:a barns pappan med arbetslös fru som kunde ha strukit med om han varit på fel plats vid fel tillfälle... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.