|
|
|
|---|---|
|
Det är nästan inga inlägg ang. e12! Vad beror detta på? -Inget intresse för e12? -Finns nästan inga e12 kvar? Har precis själv inhandlat en e12 (528). Är 20 år sen jag ägde den förra. | |
| Hur många e12 finns det kvar? | |
| jag krockade med en sån i libanon i somras och där finns det gott om dom, men jag tror det inte finns allt för många kvar på svenska vägar | |
|
Instämmer, undrar också varför det är så tyst om e12:an. Växte upp med en fjordblå 525 och funderar seriöst på att köpa en e12:a och ha som entusiastbil i garaget. Billigare (och coolare?) än de mer självklara BMW-modellerna (typ e9 eller e24) som man ju också kan dregla över. Lycka till med din 528! |
|
|
e12.de /Anders C |
|
|
Jag har en 528, härlig bil med underbar maskin, svart med zender spoiler och vinge som gör att bakdelen ser lite bättre ut. FAF |
|
|
Sålde en riktigt fin för nåt år sen 528-78 som var hörohäpna tämligen rostfri,lägg därtill låga mil o få ägare så fattar ni. Ångrar än idag varför jag sålde och det värsta var att intresset var nästan 0 var 2pers som hörde av sig,slutade med en försäljning för typ växelpengar (läs 318-90 halvskaplig och 5papp) Hade börjat glömma bilen men nu känns det fördjävligt igen. Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Förlåt trucker, var inte meningen att riva upp gamla sår. Själv har jag aldrig riktigt kommit över min förra e12. Kanske för att det var min första BMW. /Geson |
|
|
Har man en E12 som min 520-74 och har haft ett antal så vet man det man behöver i stort sett,men sedan att det är en trevlig bil är en annan femma. Ser nu att det finns en 528-78 för 3000:- till försäljning. bara att klippa,typiskt "bra att ha" om den funkar.Vem ringer?? Mvh Jonas B. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.